FUNKCJONOWANIE E-COMMERCE W POLSCE
ŁUKASZ SIEMIENIUK, NINA SIEMIENIUK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7431-727-6
128 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
Celem monografii jest identyfikacja i ewaluacja funkcjonowania e-commerce w Polsce. W toku rozważań przedstawiono pozytywne i negatywne aspekty handlu elektronicznego. Rozważania służą także przedstawieniu praktycznej wiedzy i przykładów różnego rodzaju i typu działalności e-commerce. Zakłada się, iż e-commerce w Polsce stanowi w obecnej dobie jeden z głównych aspektów funkcjonowania gospodarki.
Ze Wstępu
Treść monografii jest skoncentrowana na aktualnych i ważnych problemach z zakresu e-commerce. W mojej opinii cel zaprezentowany przez Autorów we wprowadzeniu do książki został osiągnięty. Rozdziały monografii zostały przygotowane rzetelnie, przeprowadzone w nich wywody są wystarczająco dogłębne i poparte właściwymi odniesieniami.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Gąsowskiej (UW)
Monografia autorstwa Łukasza Siemieniuka i Niny Siemieniuk porusza istotny temat wykorzystania e-commerce w gospodarce. Podjęty w monografii problem badawczy jest aktualny i istotny dla teorii ekonomii, zarządzania oraz wykorzystania w procesach gospodarczych. [...] Podjęcie się przez autorów powyższego zagadnienia można w tym aspekcie uznać za uzasadnione i przyczyniające się do rozwoju teorii i praktyki e-commerce z perspektywy dyscypliny ekonomii i finansów i nauk o zarządzaniu i jakości.
Z recenzji dr. hab. Aleksandra Maksimczuka, prof. PUZ w Suwałkach
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział 1
TEORETYCZNE ASPEKTY E-COMMERCE
1.1. Istota e-commerce
1.2. Tworzenie modeli biznesowych w e-commerce
1.3. Narzędzia analityczne wspomagające pracę w e-commerce
1.4. RODO w e-commerce
Rozdział 2
MARKETING W E-COMMERCE
2.1. Real-time marketing
2.2. Content marketing
2.3. Marketing wirusowy
2.4. Inbound marketing
2.5. Outbound marketing
2.6. Permission marketing
Rozdział 3
SYSTEMY INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE^ W E-COMMERCE
3.1. Technologie informacyjne w e-commerce
3.2. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie handlem elektronicznym
3.3. Systemy informatyczne wspomagające promocję sklepów internetowych
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW I TABEL
Kod wydawnictwa: 978-83-7431-727-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.