E-COMMERCE: TOWARDS NEW PARADIGMS OF ECONOMICS
ANNA JASIŃSKA-BILICZAK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET OPOLSKI
Cena: 19.90 zł
17.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8332-002-1
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2023 |
|
W monografii "E-commerce: towards new paradigms of economics" podjęta została próba oceny potencjału e-commerce w kontekście paradygmantów Industry 4.0 i późniejszych sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz wskazania zależności pomiędzy rozwojem e-commerce a kryzysem pandemii.
Praca zawiera syntetyczny przegląd współczesnych paradygmatów rozwoju ekonomii, takich jak Circular Economy 4.0, Industry 4.0, Economy 5.0 czy Society 5.0. Omówione zostały również koncepcja pełzającej digitalizacji gospodarki oraz digitalizacji MŚP w kontekście paradygmatu Industry 4.0. Wskazane zostały główne trendy koncepcji rozwoju Economy 5.0 jako nowego paradygmatu ekonomii, zorientowanego na społeczeństwo. W ramach tej koncepcji omówione zostały jej główne założenia jakimi są gospodarka zorientowana na człowieka i nowy wymiar rozwoju zrównoważonego.
Książka jest adresowana zarówno do pracowników i studentów wyższych uczelni ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych.
SPIS TREŚCI
Introduction
CHAPTER ONE
The paradigm of Economy 4.0
1.1. Theoretical frames of Circular Economy 4.0
1.2. Industry 4.0 in the theory of economics
1.3. Creeping economy digitalization
1.4. Enterprises digitalization: SMEs in Industry 4.0 paradigm
CHAPTER TWO
Economy 5.0 - the new socio-oriented paradigm
2.1. Human-oriented economy and more sustainable development
2.2. Greater resilience of the economy to change
CHAPTER THREE
E-commerce as a socio-economic phenomenon
3.1. Drivers of e-commerce
3.2. E-commerce models
3.3. Present day changes in e-commerce
3.3.1. E-commerce during pandemic
3.3.2. Economic crises - new possibilities for e-commerce
CHAPTER FOUR
Consumer as an active entity in Economy 4.0
4.1. E-commerce consumer: recipient or creator?
4.2. Silver client - an active e-commerce participant
4.3. Gender in e-commerce
CHAPTER FIVE
E-commerce in SMEs: post-pandemic evidence
5.1. Characterization of the region and the analyzed group
5.2. Research prerequisites
5.3. Statistical dependance analysis
Summary
References
List of figures
List of tables
Kod wydawnictwa: 978-83-8332-002-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.