Dodano produkt do koszyka

Promocja

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKU TRADYCYJNYM I WIRTUALNYM

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKU TRADYCYJNYM I WIRTUALNYM

red.nauk.BOGDAN MRÓZ

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Cena: 46.00 zł 41.40 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

Bogdan MrózWspółcześni konsumenci mają dostęp do bogatej oraz różnorodnej oferty dóbr i usług konsumpcyjnych na rynku zarówno tradycyjnym, jak i wirtualnym. Mnogość ofert różnych producentów i dystrybutorów usypia czujność konsumencką, sprawia, że rynek staje się mniej przejrzysty. Na nabywców dóbr i usług czyha wiele zagrożeń, a szeroko rozumiane bezpieczeństwo konsumentów urasta do rangi jednego z największych wyzwań, jakiemu muszą stawić czoła agendy rządowe, instytucje regulacyjne, organizacje pozarządowe, wreszcie sami zainteresowani.Mając na uwadze znaczenie powyższej problematyki, grupa pracowników naukowych z wiodących ośrodków akademickich w Polsce przygotowała monografię poświęconą wybranym aspektom bezpieczeństwa konsumentów. Teksty zawierają refleksje teoretyczne i przemyślenia Autorów wynikające z uważnej obserwacji rzeczywistości rynkowej oraz wyniki własnych badań empirycznych, legitymizujących formułowane sądy i wnioski. Motywem przewodnim prowadzonych rozważań jest bezpieczeństwo konsumentów korzystających z nowych technologii oraz różnych dóbr i usług na rynkach tradycyjnym i wirtualnym.SPIS TREŚCIBogdan MrózWstępAgnieszka KurzemskaRozdział 1. Ramy etyczne naukowych badań zachowań konsumenckichWprowadzenie1.1. Etyka badań naukowych zachowań konsumenckich vs. etyka badań marketingowych1.1.1. Rzetelność badacza1.1.2. Lojalność wobec uczestników badań1.1.3. Pożyteczność wyników badawczychZakończenieBibliografiaHenryk MrukRozdział 2. Pułapki behawioralne a zdrowieWprowadzenie2.1. Zdrowie jako wartość2.2. Odpowiedzialność za zdrowie2.3. Pułapki behawioralne i ich istota2.3.1. Pułapki myślenia szybkiego i wolnego2.3.2. Postrzeganie siebie a postrzeganie innych2.3.3. Pułapka zakotwiczenia2.3.4. Pułapka kosztów utopionych2.3.5. Pułapka status quo2.3.6. Sposoby ograniczania pułapek behawioralnychZakończenieBibliografiaTeresa SłabyRozdział 3. Usługi budownictwa mieszkaniowego dla seniorówWprowadzenie3.1. Dane o usługach mieszkaniowych z polskich źródeł wtórnych3.2. Charakterystyka respondentów3.3. Popyt na mieszkania dla seniorówAgnieszka Izabela BarukRozdział 4. Ciemne i jasne strony prosumpcji - perspektywa nabywców finalnychWprowadzenie4.1. Charakterystyka badań empirycznych4.2. Wyniki badańZakończenieBibliografiaBogdan MrózRozdział 5. Prywatność i ekshibicjonizm w przestrzeni wirtualnej: implikacje dla bezpieczeństwa konsumentówWprowadzenie5.1. Jak giganci high-tech zbierają i wykorzystują informacje o konsumentach - przykład Google i Facebooka5.2. Prywatność i ekshibicjonizm w Internecie - zagrożenia i pułapki dla konsumentów5.3. Jak zjeść ciastko i je mieć" - świadomość polskich konsumentów dotycząca znaczenia prywatności danych w InternecieZakończenieBibliografiaElżbieta Baron, Barbara BorusiakRozdział 6. Czy Instagram wodzi nas na pokuszenie? Zakupy impulsywne w serwisie społecznościowymWprowadzenie6.1. Zakupy impulsywne - istota, przyczyny i skutki6.2. Instagram jako kanał sprzedaży6.3. Zakupy impulsywne w Internecie6.4. Metodyka badań6.5. Wyniki badańZakończenieBibliografiaRobert WolnyRozdział 7. Świadomość istnienia niebezpieczeństw korzystania z e-usług wśród młodych konsumentówWprowadzenie7.1. Zagrożenia korzystania z e-usług - zarys problemu7.2. Wyniki badańMałgorzata Budzanowska-DrzewieckaRozdział 8. Paradoksy w relacjach konsumentów z technologią: jakościowa analiza obaw polskich konsumentówWprowadzenie8.1. Konsumenci i technologia - obawy i paradoksy w relacjach konsumentów z technologią8.2. Założenia badań8.3. Rezultaty badańZakończenieBibliografiaRafał KasprzakRozdział 9. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku gier wideoWprowadzenie9.1. Przemysły kreatywne9.2. Rozwój branży gier wideo w Polsce9.3. Ryzyko konsumenta na rynku gier wideo9.4. Ochrona konsumenta na rynku gier wideoZakończenieBibliografiaBeata TarczydłoRozdział 10. Bezpieczeństwo korzystania ze współdzielonych usług transportowych. Wybrane zagadnieniaWprowadzenie10.1. Podstawowe pojęcia i trendy dotyczące zachowań nabywców usług współdzielonych10.2. Rozwiązania i systemy sprzyjające współdzieleniu usług na przykładzie MaaS10.3. Przegląd wybranych badań zachowań konsumentów powiązanych z ideą współdzielenia10.4. Studium przypadkuZakończenieBibliografiaRobert NowackiRozdział 11. Zaufanie konsumentów wobec reklamy internetowej w kontekście negatywnych ocen jej oddziaływaniaWprowadzenie11.1. Zaufanie do reklamy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności11.2. Reklama internetowa jako kanał komunikacji z konsumentami11.3. Metodyka badania11.4. Wyniki badaniaIlona DąbrowskaRozdział 12. Personalizacja onlineWprowadzenie12.1. Internet wczoraj a dziś12.2. Personalizacja sieci12.3. Personalizacja widziana z perspektywy internautów12.4. Struktura wiekowa respondentów12.5. Świadomość istnienia personalizacji w Internecie12.6. Ocena personalizacji online12.7. Ujawnianie danych i aktywności onlineZakończenieBibliografiaMagdalena JaciowRozdział 13. Ryzyko fizyczne konsumenta w zakupach kosmetykówWprowadzenie13.1. Tło teoretyczne badań13.2. Założenia badawcze13.3. Postrzeganie ryzyka w zakupach kosmetyków - wyniki badańZakończenieBibliografiaAgata Stolecka-MakowskaRozdział 14. Sposoby ograniczania ryzyka fizycznego przez nabywców kosmetyków naturalnych i kosmetyków ekologicznychWprowadzenie14.1. Kosmetyki naturalne i kosmetyki ekologiczne - podobieństwa i różnice14.2. Wyznaczniki bezpiecznych kosmetyków14.3. Sposoby ograniczania ryzyka przy zakupie kosmetykówZakończenieBibliografiaPiotr CyrekRozdział 15. Poczucie bezpieczeństwa jako determinanta zakupów wybranych grup produktów drogą internetową - ujęcie dynamiczneWprowadzenie15.1. Stymulanty i ograniczenia rozwoju e-handlu15.2. Brak zaufania jako motyw pomijania zakupów przez Internet wśród mieszkańców województwa podkarpackiegoZakończenieBibliografiaAbstracts

Kod wydawnictwa: 978-83-8030-354-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl