Dodano produkt do koszyka

Promocja

DYNAMICZNE MODELE STRUKTURALNE W ANALIZE ZACHOWAŃ KONSUMENTA

DYNAMICZNE MODELE STRUKTURALNE W ANALIZE ZACHOWAŃ KONSUMENTA

ADAM SAGAN

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7252-878-0

105 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023

Praca jest poświęcona zagadnieniom modelowania intensywnych danych
wzdłużnych gromadzonych na poziomie indywidualnego konsumenta. W
szczególności dane te dotyczą reakcji emocjonalnych konsumenta
ujawnianych w trakcie dokonywania zakupów impulsywnych. W opracowaniu
przedstawiono charakterystykę metod identyfikacji i pomiaru
krótkotrwałych reakcji emocjonalnych, które związane są z zastosowaniem
technik pomiaru momentowego, takich jak mobilne kwestionariusze ESF i
urządzenia elektroniczne służące do monitorowania reakcji nastroju
konsumenta. Zostały również zaprezentowane metody oceny ich rzetelności
wynikające z dynamicznego charakteru danych. W pracy omówiono ponadto
specyfikę procesowych prób badawczych w ujęciu ESM (experience sampling
method), należących do podstawowych rodzajów doboru losowego próby w
pomiarze doznań konsumenckich. Szczególną uwagę zwrócono na budowę i
estymację modeli strukturalnych ze zmiennymi ukrytymi. Opisane zostały
przede wszystkim zastosowania wielopoziomowych, dynamicznych modeli
strukturalnych (dynamic structural equation models - DSEM) oraz
resztowych dynamicznych modeli strukturalnych (residual dynamic
structural equation models - RDSEM) w analizie zachowań impulsywnych
konsumentów.

SPIS TREŚCI

Wstęp.
Rozdział 1
INTENSYWNE DANE WZDŁUŻNE W BADANIACH KONSUMENCKICH
1.1. Pomiar cech i stanów konsumenta
1.2. Narzędzia gromadzenia intensywnych danych wzdłużnych
1.2.1. Charakterystyka intensywnych danych wzdłużnych
1.2.2. Dzienniczki obserwacyjne
1.2.3. Kwestionariusze ESF
1.2.4. Kwestionariusze mobilne
1.2.5. Narzędzia elektroniczne
1.3. Trafność i rzetelność pomiaru stanów konsumenckich
Rozdział 2
DOBÓR PRÓB PROCESOWYCH ESM
2.1. Charakterystyka prób procesowych
2.2. Schematy doboru prób procesowych
2.3. Zespołowe próby procesowe
Rozdział 3
DYNAMICZNE MODELE STRUKTURALNE
3.1. Modele strukturalne stanów-cech
3.2. Wielopoziomowe modele strukturalne stanów konsumenta
3.3. Budowa i interpretacja dynamicznych modeli strukturalnych DSEM
3.4. Dynamiczne resztowe modele strukturalne RDSEM
Rozdział 4
IMPULSYWNE ZACHOWANIA KONSUMENCKIE
4.1,Czynniki kształtujące zachowania impulsywne konsumenta
4.2. Skale pomiaru zachowań impulsywnych konsumenta
Rozdział 5
MODELOWANIE IMPULSYWNYCH ZACHOWAŃ KONSUMENCKI
5.1. Jednopoziomowy model szeregów czasowych
5.2. Dwupoziomowy model hierarchiczny z efektami losowymi w przekn respondentów
5.3. Wielopoziomowy niehierarchiczny model nastroju konsumenta z efek losowymi w przekroju respondentów i czasu pomiaru
5.4. Wielopoziomowy resztowy model RDSEM zachowań impulsywnych
Zakończenie
Aneks
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-7252-878-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl