Dodano produkt do koszyka

Promocja

DOSKONALENIE ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ PODSTAWY OCENA PERSPEKTYWY

DOSKONALENIE ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ PODSTAWY OCENA PERSPEKTYWY

KATARZYNA SZCZEPAŃSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Cena: 59.90 zł 53.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7814-100-6

491 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013

W monografii w szczegółowy sposób scharakteryzowano zasady doskonalenia działań w zakresie zarządzania jakością. Autorka uzasadnia dobór proponowanych mierników i wskaźników, korzystając z bogatej literatury przedmiotu oraz autorskich koncepcji interdyscyplinarnego podejścia do zarządzania jakością. Omówiono podstawy kompleksowego i normatywnego zarządzania jakością, rozwój zasad zarządzania jakością, normatywne metody oceny zarządzania jakością, a w ostatniej czwartej części dokonano oceny realizacji zasad zarządzania jakością.Opis zasad zarządzania jakością uzupełniony jest wskazaniem możliwości ich zastosowania w praktyce.Monografia ze względu na jej walory naukowe i poznawcze może być wykorzystywana w praktyce zarządzania organizacjami usługowymi i przemysłowymi, a poruszana w niej tematyka stanowi istotny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu.SPIS TREŚCIWstępCześć pierwsza. Podstawy kompleksowego i normatywnego zarządzania jakościąRozdział 1. Podstawy rozwoju zarządzania jakościąRozdział 2. Współczesne podejścia do zarządzania jakością2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością2.2. Normatywne zarządzanie jakościąRozdział 3. Modele i struktura zarządzania jakością3.1. Klasyfi kacja modeli TQM3.2. Struktura zarządzania jakościąRozdział 4. Kompleksowe zarządzanie jakością w wynikach badań4.1. Czynniki wdrożenia TQM4.2. Efekty wdrożenia TQM4.3. Modele praktyk zarządzania jakościąRozdział 5. Normatywne zarządzanie jakością w wynikach badań5.1. Korzyści z wdrożenia normatywnego systemu zarządzania jakością5.2. Kierunki doskonalenia normatywnego systemu zarządzania jakościąPodsumowanieCzęść druga. Rozwój zasad zarządzania jakościąRozdział 6. Teoretyczne podstawy zasad zarządzania jakością6.1. Zasady zarządzania jakością a teoria organizacji i zarządzania6.2. Zasady zarządzania jakością w ujęciu norm międzynarodowychRozdział 7. Przywództwo7.1. Związki przywództwa z teorią organizacji i zarządzania7.2. Przywództwo w teorii zarządzania jakością7.3. Przywództwo w perspektywie modeli doskonałości7.4. Doskonalenie realizacji zasady przywództwa7.4.1. Podejście normatywne7.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 8. Orientacja na klienta8.1. Związki orientacji klienta z teorią organizacji i zarządzania8.2. Orientacja na klienta w teorii zarządzania jakością8.3. Orientacja na klienta w perspektywie modeli doskonałości8.4. Doskonalenie realizacji zasady orientacji na klienta8.4.1. Podejście normatywne8.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 9. Zaangażowanie ludzi9.1. Związki zaangażowania ludzi z teorią organizacji i zarządzania9.2. Zaangażowanie ludzi w teorii zarządzania jakością9.3. Zaangażowanie ludzi w perspektywie modeli doskonałości9.4. Doskonalenie realizacji zasady zaangażowania ludzi9.4.1. Podejście normatywne9.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 10. Podejście systemowe do zarządzania10.1. Związki podejścia systemowego do zarządzania z teorią organizacji i zarządzania10.2. Podejście systemowe w teorii zarządzania jakością10.3. Podejście systemowe w perspektywie modeli doskonałości10.4. Doskonalenie realizacji zasady podejścia systemowego do zarządzania10.4.1. Podejście normatywne10.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 11. Podejście procesowe11.1. Związki podejścia procesowego z teorią organizacji i zarządzania11.2. Podejście procesowe w teorii zarządzania jakością11.3. Podejście procesowe w perspektywie modeli doskonałości11.4. Doskonalenie realizacji zasady podejścia procesowego11.4.1. Podejście normatywne11.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 12. Ciągłe doskonalenie12.1. Związki ciągłego doskonalenia z teorią organizacji i zarządzania12.2. Ciągłe doskonalenie w teorii zarządzania jakością12.3. Ciągłe doskonalenie w perspektywie modeli doskonałości12.4. Doskonalenie realizacji zasady ciągłego doskonalenia12.4.1. Podejście normatywne12.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 13. Podejmowanie decyzji na podstawie faktów13.1. Związki podejmowania decyzji na podstawie faktów z teorią organizacji i zarządzania13.2. Podejmowanie decyzji na podstawie faktów w teorii zarządzania jakością13.3. Podejmowanie decyzji na podstawie faktów w perspektywie modeli doskonałości13.4. Doskonalenie realizacji zasady podejmowania decyzji na podstawie faktów13.4.1. Podejście normatywne13.4.2. Podejście zarządzaniaRozdział 14. Wzajemnie korzystne więzi z dostawcami14.1. Związki wzajemnie korzystnych więzi z dostawcami z teorią organizacji i zarządzania14.2. Wzajemnie korzystne więzi z dostawcami w teorii zarządzania jakością14.3. Wzajemnie korzystne więzi z dostawcami w perspektywie modeli doskonałości14.4. Doskonalenie realizacji zasady wzajemnie korzystnych więzi z dostawcami14.4.1. Podejście normatywne14.4.2. Podejście zarządzaniaPodsumowanieCześć trzecia. Normatywne metody oceny zarządzania jakościąRozdział 15. Ocena w perspektywie kadry kierowniczej15.1. Przegląd zarządzania15.2. Role najwyższego kierownictwaRozdział 16. Audyt16.1. Geneza, pojęcie i rodzaje audytu16.2. Proces i program audytu16.3. Doskonalenie audytuRozdział 17. Samoocena17.1. Charakterystyka samooceny17.2. Samoocena wg PN-EN ISO 9004:201017.3. Perspektywy samoocenyRozdział 18. Benchmarking18.1. Istota i rodzaje benchmarkingu18.2. Proces benchmarkingu18.3. Zasady i wskaźniki benchmarkinguPodsumowanieCzęść czwarta. Ocena realizacji zasad zarządzania jakościąRozdział 19. Podstawy oceny zasad zarządzania jakościąRozdział 20. Ocena zasady przywództwa20.1. Podejście normatywne20.2. Podejście zarządzaniaRozdział 21. Ocena zasady orientacji na klienta21.1. Podejście normatywne21.2. Podejście zarządzaniaRozdział 22. Ocena zasady zaangażowania ludzi22.1. Podejście normatywne22.2. Podejście zarządzaniaRozdział 23. Ocena zasady podejścia systemowego do zarządzania23.1. Podejście normatywne23.2. Podejście zarządzaniaRozdział 24. Ocena zasady podejścia procesowego24.1. Podejście normatywne24.2. Podejście zarządzaniaRozdział 25. Ocena zasady ciągłego doskonalenia25.1. Podejście normatywne25.2. Podejście zarządzaniaRozdział 26. Ocena zasady podejmowania decyzji na podstawie faktów26.1. Podejście normatywne26.2. Podejście zarządzaniaRozdział 27. Ocena zasady wzajemnie korzystnych więzi z dostawcami27.1. Podejście normatywne27.2. Podejście zarządzaniaPodsumowanieZakończenieBibliografiaSpis załącznikówZałączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-7814-100-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl