Dodano produkt do koszyka

Promocja

DOBRA STRATEGIA ZŁA STRATEGIA CZYM SIĘ RÓŻNIĄ I JAKIE TO MA ZNACZENIE

DOBRA STRATEGIA ZŁA STRATEGIA CZYM SIĘ RÓŻNIĄ I JAKIE TO MA ZNACZENIE

RICHARD P. RUMELT

Wydawnictwo: MT BIZNES

Cena: 39.90 zł 31.52 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8087-349-0

348 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia - zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu - a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
- wysłanie człowieka na Księżyc,
- prowadzenie wojny,
- wypuszczenie na rynek nowego produktu,
- reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,
- otwarcie szkoły społecznej,
- zainicjowanie programu rządowego.
Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesu.
Dziewięć źródeł władzy według Rumelta - począwszy od wykorzystania wpływów w celu skutecznej koncentracji na wzroście - to rewolucyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne narzędzia, które można wykorzystać w pracy już od najbliższego poniedziałkowego poranka.
Zaskakuje fakt, że dobra strategia jest często rzeczą absolutnie nieoczekiwaną, gdyż większość organizacji po prostu jej nie ma. Utrzymując taki stan rzeczy, powodują one, że co roku omija je wiele szans na rozwój i zwiększenie zysków.
Rumelt uważa, iż centralnym punktem dobrej strategii jest wgląd - w prawdziwą naturę sytuacji, w ukrytą w niej potęgę i w odpowiednią reakcję. Pokazuje też, w jaki sposób tę sztukę przenikliwego wglądu można doskonalić i kształtować.
Dobra strategia - zła strategia wykorzystuje fascynujące przykłady z pola biznesu, organizacji non-profit i wojskowości, ożywiając w ten sposób oryginalne i pragmatyczne idee.
Autor przedstawia dobre i złe elementy strategii, począwszy od lokalnego targu, okręgu szkół publicznych LAUSD (Los Angeles Unified School District), filantropijnej organizacji Getty Trust, poprzez takie wielkie firmy jak Apple, General Motors, Wal-Mart, Nvidia, Silicon Graphics, Cisco Systems, PACCAR, Global, na wojnach w Iraku i w Afganistanie oraz kryzysie finansowym z lat 2007-2008 skończywszy.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie. Przytłaczające problemy
Część I. Dobra i zła strategia
1. Dobrej strategii nikt się nie spodziewa
2. Odkrywanie potęgi
3. Zła strategia
4. Dlaczego złe strategie są tak powszechne
5. Jądro dobrej strategii
Część II. Źródła siły
6. Zastosowanie dźwigni
7. Najbliższe cele
8. Systemy połączeń łańcuchowych
9. Zamysł
10. Koncentracja
11. Wzrost
12. Wykorzystywanie przewagi
13. Wykorzystywanie zmian
14. Inercja i entropia
15. Podsumowanie
Część III. Sposób myślenia stratega
16. Sztuka tworzenia strategii
17. Siła umysłu
18. Trzeźwość umysłu
Podziękowania

Kod wydawnictwa: 978-83-8087-349-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl