Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W INTERNECIE

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W INTERNECIE

MAGDALENA MIOTK-MROZOWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET KAZIMIERZA WIELKIEGO W BYDGOSZCZY

Cena: 41.90 zł 37.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7096-724-6

239 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Magdalena Miotk-Mrozowska jest adiunktem w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Jej naukowe zainteresowania od lat koncentrują się wokół psychologii społecznej, a w szczególności problematyki komunikacji międzyludzkiej. Fascynuje się także psychologią dziecka. Obecnie realizuje projekt badawczy związany z psychologią jakości życia młodych rodziców."(..) Książka pt. Komunikacja interpersonalna w Internecie jest pracą bardzo interesującą, naukowo wartościową oraz bardzo dobrze uzupełniającą lukę w polskiej literaturze przedmiotu odnoszącej się do psychologicznej problematyki funkcjonowania Intemetu we współczesnym świecie globalnym. Choć autorka (...) koncentruje się na jednym wyróżnionym wątku, jakim jest problem komunikacji interpersonalnej, to jednak problematyka Intemetu zaprezentowana została dość wszechstronnie. (...) Bez wątpienia poruszana w książce problematyka może zainteresować większe grono czytelników, nie tylko specjalistów."Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Augustyna Bańki

SPIS TREŚCI

Wstęp1.Psychologiczna analiza komunikacji interpersonalnej za pośrednictwem Internetu1.1. Przegląd psychologicznych koncepcji komunikacji międzyludzkiej1.2. Proces porozumiewania się za pośrednictwem Internetu1.3. Podsumowanie2. Proces percepcji społecznej a porozumiewanie się w Internecie2.1. Klasyczne ujęcia percepcji społecznej oraz jej podmiotowe i sytuacyjne wyznaczniki2.2. Percepcja społeczna w procesie komunikacji internetowej2.3. Oznaczoność partnera komunikacji internetowej2.4. Podsumowanie3. Psychospołeczne uwarunkowania procesu komunikacji internetowej3.1. Wizerunek partnera a przebieg procesu porozumiewania się za pośrednictwem Internetu3.2. Wybrane podmiotowe i sytuacyjne uwarunkowania procesu komunikacji internetowej3.3. Teoretyczny model przebiegu procesu komunikacji internetowejProblemy badawcze4. Podmiotowe uwarunkowania percepcji społecznej w Internecie - wyniki badań eksperymentalnych4.1. Przebieg eksperymentu 14.2. Typ umysłu a oznaczoność partnera komunikacji internetowej4.3. Potrzeba afiliacji a oznaczoność partnera w komunikacji internetowej4.4. Przebieg procesu percepcji społecznej w Internecie - dyskusja wyników5. Przebieg procesu komunikacji internetowej - wyniki badań eksperymentalnych5.1. Przebieg eksperymentu 25.2. Podmiotowe uwarunkowania komunikacji internetowej5.3. Komunikacja internetowa w różnych warunkach sytuacyjnych5.4. Przebieg procesu komunikacji internetowej - dyskusja wyników6. Percepcja społeczna a przebieg procesu komunikacji internetowej - wyniki badań eksperymentalnych6.1. Przebieg eksperymentu 36.2. Dookreślenie wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie6.3. Spójność wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie6.4. Polaryzacja emocjonalna wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie6.5. Oryginalność wizerunku partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie6.6. Oznaczoność partnera komunikacji internetowej a preferencje w zakresie strategii zachowań komunikacyjnych w Internecie6.7. Wizerunek partnera a przebieg porozumiewania się w Internecie - dyskusja wyników7. PodsumowanieBibliografiaSpis rycinSpis tabelSpis wykresówZałączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-7096-724-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl