Dodano produkt do koszyka

Promocja

CZYM JEST MARKETING

CZYM JEST MARKETING

ALVIN J. SILK

Wydawnictwo: REBIS

Cena: 37.70 zł 33.93 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7510-063-1

237 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2008

Doskonały podręcznik dla studentów i źródło wielu cennych informacji dla praktyków.Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:* zachowania konsumenta* segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie* opracowywanie nowych produktów i usług* rozszerzanie linii produktów* wycena i wartość marki* kanały i sieci dystrybucji* strategia ustalania cen zapewniająca rentowność* zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalność handlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Część I. Analizowanie szans marketingowych1. Strategia marketingowa

Aneks do rozdziału 1. Podstawowe obliczenia matematyczne w marketingu2. Zrozumienie zachowań konsumenta

Część II. Opracowywanie strategii marketingowych3. Segmentacja rynku, wybór rynków docelowych i pozycjonowanie4. Polityka produktu

Aneks do rozdziału 4. Wycena marki5. Wchodzenie na rynek6. Komunikacja i promocje marketingowe7. Ustalanie optymalnej ceny

Część III. Wdrażanie strategii marketingowych8. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie klientami

Indeks

Kod wydawnictwa: 978-83-7510-063-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl