CZYM JEST MARKETING
ALVIN J. SILK
Wydawnictwo: REBIS
Cena: 37.70 zł
33.93 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7510-063-1
237 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2008
Doskonały podręcznik dla studentów i źródło wielu cennych informacji dla praktyków.Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:* zachowania konsumenta* segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie* opracowywanie nowych produktów i usług* rozszerzanie linii produktów* wycena i wartość marki* kanały i sieci dystrybucji* strategia ustalania cen zapewniająca rentowność* zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalność handlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Część I. Analizowanie szans marketingowych1. Strategia marketingowa
Aneks do rozdziału 1. Podstawowe obliczenia matematyczne w marketingu2. Zrozumienie zachowań konsumenta
Część II. Opracowywanie strategii marketingowych3. Segmentacja rynku, wybór rynków docelowych i pozycjonowanie4. Polityka produktu
Aneks do rozdziału 4. Wycena marki5. Wchodzenie na rynek6. Komunikacja i promocje marketingowe7. Ustalanie optymalnej ceny
Część III. Wdrażanie strategii marketingowych8. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie klientami
Indeks
Kod wydawnictwa: 978-83-7510-063-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.