Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
KONSUMENT I PRZEDSIĘBIORSTWO NA RYNKU
red.nauk.GENOWEFA SOBCZYK
Wydawnictwo: UMCS
Cena: 24.05 zł
19.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-227-2444-6
stron: 157
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2005
Kolejny zeszyt serii Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Zawiera 10 artykułów oraz 3 sprawozdania z konferencji: XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi, Entime 2004 oraz konferencji Badania Marketingowe - metody, tendencje i zastosowania.
SPIS TREŚCI
ARTYKUŁY
CZESŁAW SKOWRONEK
Procesy logistyczne i ich wpływ na sytuację finansową
przedsiębiorstwa
Logistic processes and their influence on the financial situation of an enterprise
MAŁGORZATA DOLIŃSKA
Efektywna obsługa klienta i partnerstwo w dystrybucji
Efficient consumer response and partnership in distribution
ROBERT FURTAK
Zarządzanie niezadowoleniem klienta jako funkcja marketingu partnerskiego
Managing the customer‘s dissatisfaction as the function
of partner marketing
BARBARA BRYLSKA
Dylematy wyboru strategii globalizacji marki
Dilemmas as to the choice of the strategy of brand globalisation
RADOSŁAW MĄCIK, DOROTA MĄCIK
Skłonność do zakupów nieplanowanych - propozycja skali pomiarowej
Propensity for unplanned purchase - a proposal
of measurement scale
PRZEMYSŁAW ŁUKASIK
Identyfikacja instrumentów marketingowych wpływających na wybór miejsca zakupu artykułów spożywczych przez konsumenta
Identification of marketing instruments influencing the choice of the place of purchasing foodstruffs by the customer
BARBARA JANCZEWSKA
Komunikacja marketingowa na rynku środków produkcji
Marketing communication on the production means market
GENOWEFA SOBCZYK
Rola marketingu bezpośredniego w indywidualizacji zaspokajania potrzeb klientów
Role of direct marketing in individualization
of meeting customers‘s requirements
MARCIN LIPOWSKI
Konsekwencje sprzedaży usług bankowych przez Internet
Consequences of saling banking seraces by means of Internet
JANUSZ NARKIEWICZ
Identyfikacja ryzyka utraty płynności finansowej w bilansie przedsiębiorstwa
Identification of the risk of financial fluency loss
in an enterprise‘s balance
SPRAWOZDANIA
BARBARA BRYLSKA, PRZEMYSŁAW ŁUKASIK
Sprawozdanie z XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi w dn. 6-8 września 2004 r
JANUSZ NARKIEWICZ
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej "Entime 2004 -
Przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce - szanse
i zagrożenia"
RADOSŁAW MĄCIK
Sprawozdanie z konferencji naukowej Badania Marketingowe - metody, tendencje i zastosowania
Kod wydawnictwa: 83-227-2444-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









