Dodano produkt do koszyka

Promocja

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH. JAK MOTYWOWAĆ LUDZI DO EFEKTYWNIEJSZEJ PRACY

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH. JAK MOTYWOWAĆ LUDZI DO EFEKTYWNIEJSZEJ PRACY

TOMASZ SĘDZIMIR

Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00 zł 52.93 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8322-740-5
 
241 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
 

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

1. JAK WDRAŻAĆ ZMIANY PRZEZ ŁAGODZENIE OPORU ZATRUDNIONYCH?

2. OGÓLNY ZARYS METOD PSYCHOLOGICZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA LUDZI W BIZNESIE

3. JAK KOMUNIKOWAĆ TREŚCI, ABY PRACOWNICY CHCIELI SŁUCHAĆ I WDRAŻAĆ ZMIANY W ŻYCIE?

4. TWORZENIE WARUNKÓW DO PRZYJMOWANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
KLIMAT KOMUNIKACJI
POZYCJE ŻYCIOWE
WYTYCZNE FEEDBACKU

5. PRZEKAZYWANIE ZADAŃ W MOTYWUJĄCY SPOSÓB
PODEJŚCIE MIĘKKIEGO COACHINGU
PODEJŚCIE TWARDEGO COACHINGU

6. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ADAPTOWANIE SIĘ DO ZMIAN PRZEZ PRACOWNIKA
REEDUKACJA, CZYLI POKONYWANIE BARIERY DYSONANSU POZNAWCZO-EMOCJONALNEGO
MOTYWACJA POZYTYWNA VS. MOTYWACJA NEGATYWNA
NAGRADZANIE WYSIŁKU, A NIE WYNIKÓW

7. PRACA Z PERCEPCJĄ PRACOWNIKA
PROCESY PERCEPCJI
POZYTYWNY DIALOG WEWNĘTRZNY
WYOBRAŹNIA
PRZYZWYCZAJENIA
ZMIANA OGRANICZAJĄCYCH PRZEKONAŃ

8. DIALOG MOTYWUJĄCY
PODSTAWOWA ŚCIEŻKA PROWADZĄCA W ROZMOWIE Z ZATRUDNIONYM
ODZWIERCIEDLENIA
PODSUMOWANIA
JĘZYK ZMIANY I JĘZYK PODTRZYMANIA
JĘZYK PRZYGOTOWAWCZY I JĘZYK MOBILIZUJĄCY
JĘZYK PODTRZYMANIA

9. PERSPEKTYWA BEHAWIORALNA
OD CZEGO ZACZĄĆ BUDOWANIE NAWYKÓW?
JAK UTRWALIĆ ZACHOWANIA I NAWYKI?
METODY PRACY Z NAWYKAMI
OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
INSTRUKTAŻ LUB SZKOLENIE, NASTĘPNIE OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
MODELOWANIE ZACHOWANIA, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
EKSPERYMENT BEHAWIORALNY, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA

10. PERSPEKTYWA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA
EKSPOZYCJA
HABITUACJA
SYSTEMATYCZNA DESENSYTYZACJA
TECHNIKA IMPLOZYWNA
MODELOWANIE ZACHOWAŃ
SAMOINSTRUOWANIE
RACJONALNA SAMOANALIZA

11. ZAKOŃCZENIE
ODPOWIEDZI DO TESTÓW

Kod wydawnictwa: 978-83-8322-740-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl