Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
CONTROLLING STRATEGICZNY W ZARZĄDZANIU MODELAMI BIZNESU W SEKTORZE ICT
JOLANTA WARTINI-TWARDOWSKA, HALINA BUK, ZBIGNIEW TWARDOWSKI
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 66.00 zł
52.14 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8102-462-4
stron: 221
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
Podstawowym warunkiem efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem jest tworzenie i doskonalenie systemu informacji. Zarządzanie modelami biznesu, w tym synergią z ich łączenia, wymaga solidnego wsparcia w zakresie opracowania nowoczesnych podejść umożliwiających stworzenie przejrzystego obrazu powiązań oraz zależności wspomagającego podejmowanie lepszych decyzji menedżerskich.
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.
Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na:
- rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,
- synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym,
- nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
„Monografia stanowi interesujące opracowanie naukowe, w którym podjęto próbę połączenia koncepcji modelu biznesu, uzyskania synergii i jej pomiaru na etapie łączenia podmiotów oraz controllingu. Wszystkie te konstrukty posłużyły do zilustrowania wyzwań związanych z zastosowaniem heterogenicznych modeli w przedsiębiorstwach sektora ICT.
Badacze z dyscypliny ekonomia i finanse znajdą w monografii najważniejsze teorie wyjaśniające zjawiska i założenie normatywne, które stanowią fundament pomiaru synergii oczekiwanej w wyniku łączenia zróżnicowanej działalności gospodarczej. Badacze z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości będą mogli odnieść modele biznesu, kompetencje organizacyjne i inne popularne koncepcje zarządzania do szczególnych uwarunkowań działalności przedsiębiorstw sektora ICT. Praktycy zarządzania i controllingu natomiast będą mieli okazję zapoznać się z nowoczesnymi narzędziami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwami działającymi w coraz bardziej zdygitalizowanej rzeczywistości".
dr hab. Monika Łada, prof. Szkoły Głównej Handlowej, fragment recenzji
Kod wydawnictwa: 978-83-8102-462-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.