Dodano produkt do koszyka

Promocja

CONTROLLING STRATEGICZNY W ZARZĄDZANIU MODELAMI BIZNESU W SEKTORZE ICT

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

CONTROLLING STRATEGICZNY W ZARZĄDZANIU MODELAMI BIZNESU W SEKTORZE ICT

JOLANTA WARTINI-TWARDOWSKA, HALINA BUK, ZBIGNIEW TWARDOWSKI

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 66.00 zł 52.14 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8102-462-4

stron: 221

format: B5

oprawa: miękka

Rok wydania: 2023

 

Podstawowym warunkiem efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem jest tworzenie i doskonalenie systemu informacji. Zarządzanie modelami biznesu, w tym synergią z ich łączenia, wymaga solidnego wsparcia w zakresie opracowania nowoczesnych podejść umożliwiających stworzenie przejrzystego obrazu powiązań oraz zależności wspomagającego podejmowanie lepszych decyzji menedżerskich.
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.

Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na:
- rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,
- synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym,
- nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.

„Monografia stanowi interesujące opracowanie naukowe, w którym podjęto próbę połączenia koncepcji modelu biznesu, uzyskania synergii i jej pomiaru na etapie łączenia podmiotów oraz controllingu. Wszystkie te konstrukty posłużyły do zilustrowania wyzwań związanych z zastosowaniem heterogenicznych modeli w przedsiębiorstwach sektora ICT.
Badacze z dyscypliny ekonomia i finanse znajdą w monografii najważniejsze teorie wyjaśniające zjawiska i założenie normatywne, które stanowią fundament pomiaru synergii oczekiwanej w wyniku łączenia zróżnicowanej działalności gospodarczej. Badacze z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości będą mogli odnieść modele biznesu, kompetencje organizacyjne i inne popularne koncepcje zarządzania do szczególnych uwarunkowań działalności przedsiębiorstw sektora ICT. Praktycy zarządzania i controllingu natomiast będą mieli okazję zapoznać się z nowoczesnymi narzędziami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwami działającymi w coraz bardziej zdygitalizowanej rzeczywistości".
dr hab. Monika Łada, prof. Szkoły Głównej Handlowej, fragment recenzji

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-462-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl