Dodano produkt do koszyka

Promocja

MODEL IDENTYFIKACJI WYMAGAŃ W OUTSOURCINGOWYCH PROJEKTACH INFORMATYCZNYCH

MODEL IDENTYFIKACJI WYMAGAŃ W OUTSOURCINGOWYCH PROJEKTACH INFORMATYCZNYCH

JAGNA ANNA KLUK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7865-189-5

207 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014

Autorka publikacji podejmuje ważną i bieżącą problematykę zapewnienia powodzenia projektów wytwarzania oprogramowania realizowanych w strategii outsourcingu IT. Koncentruje się na identyfikacji czynników ryzyka, stanowiących poważne bariery w procesie zarządzania wymaganiami stawianymi produktom informatycznym w projektach outsourcingowych, w realizację których zaangażowanych jest kilku dostawców.

SPIS TREŚCI

Wstęp1. Outsourcing informatyczny - podstawowe zagadnienia1.1. Definicja pojęcia outsourcingu1.2. Obszary i formy stosowania outsourcingu informatycznego1.3. Przesłanki stosowania outsourcingu informatycznego1.3.1. Przesłanki strategiczne1.3.2. Przesłanki ekonomiczne1.3.3. Przesłanki techniczne1.3.4. Przesłanki organizacyjne1.4. Cykl życia przedsięwzięcia outsourcingowego1.4.1. Identyfikacja potrzeb1.4.2. Wybór dostawcy1.4.3. Negocjacje1.4.4. Zawarcie porozumienia1.4.5. Realizacja porozumienia1.4.6. Zakończenie kontraktu1.5. Ryzyko w outsourcingowych projektach informatycznych1.5.1. Definicja ryzyka1.5.2. Przegląd perspektyw ryzyka1.5.3. Czynniki ryzyka determinujące zarządzanie wymaganiamiw projektach outsourcingowych1.5.4. Ukryte koszty outsourcingu1.6. Zarządzanie relacjami w projektach outsourcingowych1.6.1. Zarządzanie wiedzą1.6.2. Zarządzanie komunikacją2. Podstawy teoretyczno-metodologiczne inżynierii wymagań2.1. Wymagania stawiane systemom informatycznym2.1.1. Definicja wymagań stawianych systemom informatycznym2.1.2. Klasyfikacja wymagań2.1.3. Właściwości poprawnych wymagań2.1.4. Ryzyko związane z wymaganiami2.2. Pojęcie inżynierii wymagań2.2.1. Studium wykonalności2.2.2. Określanie i analizowanie wymagań2.2.3. Specyfikowanie wymagań2.2.4. Zatwierdzanie wymagań2.2.5. Zarządzanie wymaganiami2.3. Źródła wymagań wykorzystywane w projektach outsourcingowych2.4. Metody pozyskiwania wymagań2.4.1. Metody konwersacyjne2.4.2. Metody obserwacyjne2.4.3. Metody analityczne2.4.4. Metody syntetyczne2.4.5. Pozyskiwanie wymagań w metodykach Agile2.5. Specyfikacja wymagań2.5.1. Język naturalny2.5.2. Język opisu programów PDL2.5.3. Metody formalne2.5.4. Diagramy przypadków użycia2.5.5. Diagramy wymagań3. Badania empiryczne projektów outsourcingowych3.1. Organizacja badań3.2. Próba badawcza3.3. Charakterystyka badanych projektów3.4. Ocena i wnioski z analizy studiów przypadków3.4.1. Ocena terminowości realizacji projektów3.4.2. Ocena zarządzania wymaganiami3.4.3. Ocena zarządzania relacjami3.4.4. Ocena zarządzania komunikacją i transferem wiedzy4. Model identyfikacji wymagańw outsourcingowych projektach informatycznych4.1. Podstawy teoretyczne modelu4.2. Model identyfikacji wymagań4.2.1. Zarządzanie relacjami4.2.1.1. Zespół analizujący wymagania4.2.1.2. Zarządzanie wiedzą4.2.1.3. Zarządzanie komunikacją4.2.2. Aspekty techniczne4.2.2.1. Zarządzanie wymaganiami4.2.2.2. Wsparcie komunikacji4.3. Składniki modeluZakończenieBibliografiaSpis rysunkówSpis wykresówSpis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7865-189-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl