DOŚWIADCZENIA I PERSPEKTYWY NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA
RED.MARIAN DUCZMAL, RED.TADEUSZ POKUSA
Wydawnictwo: WSZiA W OPOLU
Cena: 31.40 zł
28.26 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-88980-52-7
oprawa: miękka Rok wydania: 2007 |
|
Praca adresowana jest przede wszystkim do studentów uczelni, dla których wykładana jest wiedza o organizacji i zarządzaniu, logistyce i marketingu, finansach i rachunkowości oraz prawie, polityce ekonomicznej i planowaniu przestrzennym - na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych. Monografię przygotowaliśmy też z myślą o menedżerach i konsultantach, którzy swą wiedzą i doświadczeniem mają służyć firmom i instytucjom.
SPIS TREŚCI
Wstęp [Marian Duczmal, Tadeusz Pokusa]
Nowoczesne zarządzanie - przejawy, formy, instrumenty
Piotr Blaik
Logistyczne potencjały efektów i sukcesu przedsiębiorstwa
Tadeusz Pokusa, Marian Duczmal Strategia ECR i CRM - wybrane aspekty integracyjne
Rafał Matwiejczuk
Organizacja wirtualna oraz zarządzanie poprzez pryzmat czasu
jako determinanty tworzenia wartości
Sabina W y r w i c h
Zarządzanie łańcuchem dostaw na przykładzie
Siegenia-Aubi sp. z o.o
Jan Wójcik
Zadania transportu kolejowego w tworzeniu centrów logistycznych
i zarządzaniu łańcuchem dostaw
Anna Bisaga
Zarządzanie nowymi funkcjami rolnictwa
Łukasz Gaweł
Tworzenie i zarządzanie architektonicznymi trasami turystycznymi
Barbara Trzaska
Praktyczne aspekty formułowania celów i segmentacji rynku
przez instytucje niedochodowe
Małgorzata Kaliczyńska, Paweł Kosowski Blogi biznesowe i ich rola w tworzeniu wizerunku firmy
Rachunkowość i finanse w nowoczesnym zarządzaniu
Stanisław Karleszko, Piotr Karleszko
Budżetowanie jako metoda efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem
produkcyjnym
Jacek Pieczonka
Ewolucja definicji i zakresu rachunkowości
Teresa Izabela Bryniarska
Nowy typ oszustw z użyciem "wirtualnej" księgowości komputerowej
Stanisław Malarski
Rola dokumentów prawnych w ewidencji finansowo-księgowej
przedsiębiorstwa
Ewa Wanda Maruszewska
Determinanty wyboru metody księgowego rozliczania połączeń
spółek kapitałowych
Henryk Lewandowski
Znaczenie rachunkowości w rozwoju społeczno-gospodarczym - retrospekcja i perspektywy
Tomasz Drozdowski
Rynek kapitałowy na świecie. Statystyczne typy zależności występujące pomiędzy wybranymi giełdami
Marian Partyka
Zastosowanie monofonicznych funkcji logicznych do oceny
informacji w metodach wielokryterialnych na rynku finansowym
Społeczne aspekty nowoczesnego zarządzania w świetle badań
Jadwiga Ratajczak
Prognozy demograficzne wyznacznikiem potrzeb edukacyjnych
Iwona Mstowska
Zatrudnienie i bezrobocie w teoriach rynku pracy
Marian Ciepaj, Justyna Hytrek
Wyniki badań empirycznych dotyczące działalności powiatowych
rzeczników konsumentów w województwie opolskim w latach 2000-2004
Bożena Gajdzik
Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Anna Mołodecka
Kapitał intelektualny szansą konkurencyjności na rynku
Barbara Trzaska
Rynkowy wymiar kontaktów placówek edukacyjnych z otoczeniem
Bogusław Nierenberg
Ekonometryczny pomiar misji radia publicznego w Polsce
Komunikowanie w marketingu. Red. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004 (recenzja) [Bogusław Nierenberg]
Modern management experiences andperspectives [Summary] Rok akademicki 2006/2007 w obiektywie
Kod wydawnictwa: 978-83-88980-52-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.