Dodano produkt do koszyka

Promocja

AKADEMICKI PROGRAM MENTORINGOWY W PRAKTYCE

AKADEMICKI PROGRAM MENTORINGOWY W PRAKTYCE

RED.PIOTR JAWORSKI, RED.KRYSTYNA MALIŃSKA, RED.AGATA ŻAK

Wydawnictwo: DIFIN

Cena: 45.00 zł 35.55 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8085-971-5

172 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Publikacja powstała z potrzeby podzielenia się doświadczeniami z realizacji akademickiego programu mentoringowego dla studentów polskich uczelni - TopMinds. Głównym celem programu jest wspieranie studentów w odnajdywaniu własnej ścieżki zawodowej w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych oraz rozwijanie tych kompetencji interpersonalnych, które umożliwią zdobycie ciekawej i satysfakcjonującej pracy. Program TopMinds jest wspólną inicjatywą Stowarzyszenia Top 500 Innovators i Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta wspieraną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Collegium Wratislaviense i Bury & Bury Kancelarię Patentową sp. z o.o. Program cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów i środowiska akademickiego. Do tej pory zostały zrealizowane 3 edycje programu, w których w sumie uczestniczyło już 120 mentorowanych i 88 mentorów. Tym samym TopMinds stał się jednym z największych programów mentoringu akademickiego w Polsce. Publikacja może posłużyć jako wsparcie w prowadzeniu szkoleń z zakresu przygotowania i realizacji programów mentoringowych (w szczególności dla środowiska akademickiego) i przygotowywaniu kadry akademickiej do roli mentorów.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Programy mentoringowe - wprowadzenie
Krystyna Malińska

2. Jak przygotować akademicki program mentoringowy?
Krystyna Malińska

3. Jak zapewnić promocję i informację o programie?
Patrycja Grzyś, Natalia Zawrotna

4. Jak wybrać uczestników programu?
Monika Rom

5. Jak dobrać uczestników programu w pary?
Monika Rom

6. Jak przygotować uczestników programu? Szkolenie mentorów i mentorowanych
Piotr Sulikowski

7. Jak wspierać uczestników programu w trakcie mentoringu?
Piotr Jaworski

8. Jak monitorować realizację programu?
Piotr Jachimowicz, Piotr Jaworski, Agata Żak

9. Jak przeprowadzić ewaluację programu?
Patrycja Donaburska

10. Jak zapewnić wysokie standardy etyczne?
Piotr Jaworski

11. Jak zapewnić sprawną realizację programu: administracja i wsparcie?
Agata Żak

12. A co po zakończeniu programu?
Marta E. Wachowicz

13. Opowieści uczestników

14. Załączniki

O autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-8085-971-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl