Dodano produkt do koszyka

Promocja

SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY

SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY

PAWEŁ CENGIEL

Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00 zł 38.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-6437-0

179 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

SPIS TREŚCI

Podziękowania

Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO
Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania
W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?
Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta
Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?
Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?

Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz
W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?
W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?
Słowa kluczowe z długim ogonem

Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO
Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?
Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu

Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO
Najważniejsze elementy na stronie internetowej
Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?
Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne
W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?
Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?
Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne
Optymalizacja strony typu one-page

Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building
Na czym polega usługa link buildingu?
Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących
Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących

Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing
Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?
O czym pamiętać podczas tworzenia treści?
Czy posiadanie bloga jest konieczne?
W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?
W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?

Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych
Google Search Console
Google Analytics

Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy
Wizytówka w "Google Moja Firma"
Google Tag Manager
Google Data Studio
Google Trends
Google Keyword Planner
AnswerThePublic
Ubersuggest
Keyword Tool
Senuto
Semstorm
SurferSEO
SEMrush
Ahrefs
MajesticSEO
Yandex.Metrica
Screaming Frog SEO Spider
Sitebulb
SEO SpyGlass
Clusteric Auditor
SEOptimer
Stat4Seo
WebPozycja
SeoStation
OnCrawl
DeepCrawl
Copyscape
Brand24
SentiOne

Kod wydawnictwa: 978-83-283-6437-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl