ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ I INFORMACJĄ
red.ARTUR PAŹDZIOR
Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7947-443-1
133 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Zarządzanie organizacją we współczesnym świecie wymaga od menedżerów
wcześniejszego zaplanowania i właściwej organizacji wielokierunkowych działań
integrujących różnorodne obszary i grupy interesariuszy, zarówno wewnętrznych,
jak i zewnętrznych. Skuteczna realizacja tych procesów w dynamicznie zmieniających się uwarunkowaniach nie jest możliwa bez niezakłóconego obiegu informacji zarządczej, sprawozdawczej, technologicznej, marketingowej, logistycznej itd. Integracja wymienionych elementów prowadzi do wykreowania przewagi konkurencyjnej i stanowi fundament pod budowę wartości organizacji. Nie bez znaczenia jest także klient stanowiący podstawowe ogniwo w procesie kształtowania obiegu informacji i zwiększania efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa.
W niniejszej monografii, stanowiącej zbiór rozważań na temat wielu rodzajów
i wielu czynnikach wpływających na jej efektywność i rozwój, zawarto artykuły
traktujące o:
- wartości w organizacji,
- mediach społecznościowych w instytucjach finansowych,
- roli jakości obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej
organizacji,
- znaczeniu informacji i wiedzy w praktyce zarządzania zakładami górniczymi,
- transformacji cyfrowej w sektorze MŚP
- franczyzie, jako modelu zarządzania z perspektywy małego przedsiębiorstwa,
- miejscu społecznej odpowiedzialności biznesu w raportowaniu niefinansowym,
- wewnętrznych determinantach zarządzania rozwojem małych przedsiębiorstw regionalnych,
- kompetencjach menedżerskich studentów.
Niniejsza monografia zawiera dziewięć artykułów, których autorzy reprezentują
różne ośrodki akademickie. Ich treść koncentruje się na problemach funkcjonowania organizacji w różnych wymiarach. Są one rezultatem analizy danych wtórnych lub własnych badań naukowych. Z uwagi na mnogość poruszanych problemów niniejsza monografię można traktować jako wielowątkową analizę czynników efektywności i rozwoju współczesnej organizacji.
Artur Paździor
SPIS TREŚCI
Wstęp
Barbara Mazur
Wartości w organizacji
Anna Bajus
Znaczenie informacji i wiedzy w praktyce zarządzania zakładami
górniczymi
Stanisław Skowron, Jacek Dziwulski
Rola jakości obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej
organizacji
Jacek Grzywacz, Ewa Jagodzińska-Komar
Transformacja cyfrowa w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
Karolina Anielak
Social media as an essential tool for banks‘ marketing communication
in Poland
Elena Mieszajkina
Wewnętrzne determinanty zarządzania rozwojem małych przedsiębiorstw
Lubelszczyzny
Magdalena Wiercioch
Konkurencyjność przedsiębiorstw w kontekście koncepcji Krajowych
Klastrów Kluczowych w Polsce
Krystyna Barczyk
Społeczna odpowiedzialność biznesu w raportach na temat danych
niefinansowych
Jakub Bis, Bartosz Sobotka
Analiza i ocena rezultatów projektu "Kompetentny Menedżer" realizowanego
na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i współfinansowanego ze
środków unijnych w aspekcie potrzeb rynku pracy
Kod wydawnictwa: 978-83-7947-443-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.