Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ I INFORMACJĄ

ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ I INFORMACJĄ

red.ARTUR PAŹDZIOR

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7947-443-1

133 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Zarządzanie organizacją we współczesnym świecie wymaga od menedżerów
wcześniejszego zaplanowania i właściwej organizacji wielokierunkowych działań
integrujących różnorodne obszary i grupy interesariuszy, zarówno wewnętrznych,
jak i zewnętrznych. Skuteczna realizacja tych procesów w dynamicznie zmieniających się uwarunkowaniach nie jest możliwa bez niezakłóconego obiegu informacji zarządczej, sprawozdawczej, technologicznej, marketingowej, logistycznej itd. Integracja wymienionych elementów prowadzi do wykreowania przewagi konkurencyjnej i stanowi fundament pod budowę wartości organizacji. Nie bez znaczenia jest także klient stanowiący podstawowe ogniwo w procesie kształtowania obiegu informacji i zwiększania efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa.
W niniejszej monografii, stanowiącej zbiór rozważań na temat wielu rodzajów
i wielu czynnikach wpływających na jej efektywność i rozwój, zawarto artykuły
traktujące o:
- wartości w organizacji,
- mediach społecznościowych w instytucjach finansowych,
- roli jakości obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej
organizacji,
- znaczeniu informacji i wiedzy w praktyce zarządzania zakładami górniczymi,
- transformacji cyfrowej w sektorze MŚP
- franczyzie, jako modelu zarządzania z perspektywy małego przedsiębiorstwa,
- miejscu społecznej odpowiedzialności biznesu w raportowaniu niefinansowym,
- wewnętrznych determinantach zarządzania rozwojem małych przedsiębiorstw regionalnych,
- kompetencjach menedżerskich studentów.
Niniejsza monografia zawiera dziewięć artykułów, których autorzy reprezentują
różne ośrodki akademickie. Ich treść koncentruje się na problemach funkcjonowania organizacji w różnych wymiarach. Są one rezultatem analizy danych wtórnych lub własnych badań naukowych. Z uwagi na mnogość poruszanych problemów niniejsza monografię można traktować jako wielowątkową analizę czynników efektywności i rozwoju współczesnej organizacji.
Artur Paździor

SPIS TREŚCI

Wstęp

Barbara Mazur
Wartości w organizacji

Anna Bajus
Znaczenie informacji i wiedzy w praktyce zarządzania zakładami
górniczymi

Stanisław Skowron, Jacek Dziwulski
Rola jakości obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej
organizacji

Jacek Grzywacz, Ewa Jagodzińska-Komar
Transformacja cyfrowa w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw

Karolina Anielak
Social media as an essential tool for banks‘ marketing communication
in Poland

Elena Mieszajkina
Wewnętrzne determinanty zarządzania rozwojem małych przedsiębiorstw
Lubelszczyzny

Magdalena Wiercioch
Konkurencyjność przedsiębiorstw w kontekście koncepcji Krajowych
Klastrów Kluczowych w Polsce

Krystyna Barczyk
Społeczna odpowiedzialność biznesu w raportach na temat danych
niefinansowych

Jakub Bis, Bartosz Sobotka
Analiza i ocena rezultatów projektu "Kompetentny Menedżer" realizowanego
na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i współfinansowanego ze
środków unijnych w aspekcie potrzeb rynku pracy

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-443-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl