Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ KONCEPCJE METODY TECHNIKI NARZĘDZIA

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ KONCEPCJE METODY TECHNIKI NARZĘDZIA

KATARZYNA SZCZEPAŃSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7814-387-1

216 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015

Celem książki jest przedstawienie zawartych w normie PN-ISO 10014:200821 koncepcji oraz opracowanie systematyki metod, technik i narzędzi zarządzania w ujęciu metodologii pragmatycznej, co wynika z przyjęcia założenia, że porządkowanie pojęć jest warunkiem koniecznym rozwiązywania problemów w zarządzaniu jakością.Opracowanie zawiera: charakterystykę pojęć koncepcja, metoda, technika oraz narzędzie- zarys koncepcji, do których pośrednio odnoszą się zapisy normy- charakterystykę koncepcji i odnoszących się do nich zapisów oraz opis metod badania dokumentów zawartych w normie. Opisano i scharakteryzowano: metody badania dokumentów, metody analizy i konstrukcji logicznej, metody sondażu diagnostycznego, metody statystyczne, metodę eksperymentalną, metodę heurystyczną, techniki badania dokumentów oraz narzędzia badawcze zawarte w normie PN-ISO 10014:2008.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Charakterystyka pojęć: koncepcja, metoda, technika, narzędzie1.1. Pojęcie "koncepcja"1.2. Pojęcie "metoda"1.3. Pojęcie "technika"1.4. Pojęcie "narzędzie"Rozdział 2. Zarządzanie jakością2.1. Koncepcje związane z zarządzaniem jakością2.1.1. Zarządzanie organizacją2.1.2. Zarządzanie finansami2.1.3. Zarządzanie produkcją2.1.4. Zarządzanie ryzykiem2.1.5. Zarządzanie logistyką2.1.6. Zarządzanie zasobami ludzkimi2.1.7. Zarządzanie marketingiem2.1.8. Lean Management2.1.9. Lean Manufacturing2.2. Kompleksowe zarządzanie jakością2.3. System zarządzania jakością

Rozdział 3. Koncepcje w zarządzaniu jakością3.1. Teoria ograniczeń3.2. Rozwój organizacyjny3.3. Zarządzanie wiedzą3.4. Rozwój zawodowy3.5. Zarządzanie wartością

Rozdział 4. Metody badania dokumentów w zarządzaniu jakością4.1. Przegląd zarządzania4.2. Ocena4.3. Samoocena4.4. Rachunek kosztów działań4.5. Zrównoważona karta wyników4.6. Analiza SWOT4.7. Analiza ryzyka

Rozdział 5. Metody analizy i konstrukcji logicznej w zarządzaniu jakością5.1. Zarządzanie przy otwartych księgach finansowych5.2. Zarządzanie przez cele5.3. Planowanie podniesienia kompetencji i ocen5.4. Mentoring5.5. Planowanie zastępstw5.6. Projektowanie pracy5.7. Szkolenie na stanowisku pracy5.8. Postępowanie z reklamacjami i odpowiedziami5.9. Unikanie kosztów5.10. Zaawansowane planowanie jakości wyrobu5.11. Planowanie wymagań materiałowych5.12. Praktyki odchudzonego wytwarzania5.13. Zarządzanie wąskimi gardłami5.14. Zarządzanie podstawowymi dostawami5.15. Planowanie strategiczne5.16. Planowanie zasobów przedsiębiorstwa5.17. Planowanie na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń5.18. Planowanie ciągłości biznesu5.19. Sporządzanie schematów blokowych i mapowanie procesów5.20. Działania korygujące5.21. Działania zapobiegawcze5.22. Nadzór nad niezgodnościami5.23. Budowanie zespołu5.24. Zarządzanie relacjami z klientem5.25. Rozwinięcie funkcji jakości5.26. Zarządzanie oparte na działaniachRozdział 6. Metody sondażu diagnostycznego w zarządzaniu jakością6.1. Badanie zadowolenia/percepcji pracowników6.2. Badanie i analiza rynkuRozdział 7. Metody statystyczne w zarządzaniu jakościąStatystyczne sterowanie procesemRozdział 8. Metoda eksperymentalna w zarządzaniu jakościąProjektowanie eksperymentówRozdział 9. Metoda heurystyczna w zarządzaniu jakościąBurza mózgówRozdział 10. Techniki badania dokumentów w zarządzaniu jakością10.1. Ocena wykonania10.2. Audyty10.3. Analiza i wykresy trendów10.4. Badanie zdolności10.5. Analiza zwrotu z inwestycji10.6. Analiza Pareto10.7. Analiza kosztów zapobiegania, oceny i uszkodzeń10.8. Analiza kosztów - korzyści10.9. Szacowanie kosztów cyklu życia10.10. Analiza okresu zwrotu10.11. Analiza rodzajów i skutków uszkodzeń10.12. Ocena działania dostawców10.13. Proces zatwierdzania części do produkcji10.14. Benchmarking10.15. Metoda ścieżki krytycznejRozdział 11. Narzędzia badawcze w zarządzaniu jakością11.1. Program sugestii11.2. Model doskonałości11.3. Kwestionariusz samooceny11.4. Pierwszy egzemplarz11.5. Macierz kompetencji11.6. Macierz uprawnień11.7. Macierz odpowiedzialnościZakończenieBibliografiaIndeks rzeczowy

Kod wydawnictwa: 978-83-7814-387-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl