Dodano produkt do koszyka

Promocja

WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZARZĄDZANIA KOSZTAMI I DOKONANIAMI. DOBÓR MIERNIKÓW W PRAKTYCE PRZEDSIĘBIORSTW I INSTYTUCJI

WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZARZĄDZANIA KOSZTAMI I DOKONANIAMI. DOBÓR MIERNIKÓW W PRAKTYCE PRZEDSIĘBIORSTW I INSTYTUCJI

red.MARIA NIEPLOWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 35.90 zł 32.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-767-8

170 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Zakres tematyczny niniejszej monografii to szeroki wachlarz tematów koncentrujących się na kluczowych wyzwaniach współczesnych organizacji i odzwierciedlających wybrane współczesne warunki społeczne i gospodarcze, a także kierunki rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych, które znacząco wpływają na funkcjonowanie każdej organizacji na rynku. Do tych kluczowych zmian można zaliczyć m.in. podejście do klientów i ich znaczenie na rynku jako prosumentów, zarządzanie procesowe, postępującą cyfryzację, ochronę danych osobowych czy znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu. Zarówno teoretycy, jak i praktycy zarządzania skupiają swoją uwagę właśnie na tych kluczowych zmianach otoczenia oraz różnych podejściach, które to mają wpływ na nowe modele biznesowe, rozwój nowych kanałów dystrybucji produktów i usług, a także na rosnące znaczenie usług. Dla wielu organizacji są to zarówno znaczące wyzwania i źródła zagrożeń, ale też duże szansę na rozwój w kierunku organizacji inteligentnych i spełniających potrzeby rynku i jej klientów. Dynamika zmian w otoczeniu jest bardzo duża, a to zmusza organizacje do poszukiwania nowych metod i technik oraz nowych narzędzi zarządzania, które będą szybko adaptowane do warunków środowiska organizacyjnego.

SPIS TREŚCI

Przedmowa Rozdział 1Agnieszka Bitkowska

Zarządzanie procesowe a perspektywa budowania doświadczeń klienta Wprowadzenie 1.1. Zarządzanie procesowe a orientacja na klienta 1.2. Istota zarządzania doświadczeniami klienta 1.3. Uwarunkowania wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniamiklienta Podsumowanie Literatura Rozdział 2Paula PypłaczKształtowanie organizacji publicznej zorientowanej procesowo Wprowadzenie 2.1. Zarządzanie w organizacjach publicznych 2.2. W kierunku dojrzałości procesowej organizacji publicznych 2.3. Kształtowanie podejścia procesowego na przykładzie jednostki sektorafinansów publicznych Podsumowanie Literatura Rozdział 3Beata GlinkowskaManaging a Modern Enterprise in Ukrainę in the Aspect of AmbientConditions and the Likeły Scenario of Economic Development Introduction 3.1. The Essence of Managing a Contemporary Enterprise - Selected Views 3.2. Characteristics of Ukrainę as a Country 3.3. Characteristics of Selected Indicators of the Environment of UkrainianEnterprises and Conditions of Their Functioning 3.4. The Likely Scenario of Economic Development and Related CompanyBehaviour Conclusions LiteratureRozdział 4Jolanta Sloniec, Sabina Motyka, Anna KaczorowskaIT Outsourcing in the Assessment of Service Providers - Poland-UkraineComparative Study Introduction 4.1. Development of IT Outsourcing in Poland and Ukrainę 4.2. Selected Aspects of IT Outsourcing from the Point of Service Suppliers - Own Research 4.2.1. Purpose, Research Method and Problems 4.2.2. Characteristics of the Surveyed Companies 4.2.3. Characteristics of Revenue Sources of the Surveyed Companies 4.2.4. Characteristics of ITO Services 4.2.5. Characteristics of the Relationship between the Providerand the Recipient of ITO Services 4.2.6. Conclusions from the Research Conclusions LiteratureRozdział 5Paweł KobisOutsourcing U w aspekcie bezpieczeństwa danych w organizacjachgospodarczych Wprowadzenie 5.1. Zalety i wady outsourcingu usług informatycznych 5.2. Bezpieczeństwo danych w świetle outsourcingu IT 5.3. Badania dotyczące bezpieczeństwa danych Podsumowanie Literatura Rozdział 6Grzegorz ChmielarzAnaliza stopnia zgodności z zapisami RODO w organizacjachprzed rozpoczęciem obowiązywania rozporządzenia Wprowadzenie 6.1. Dostosowanie procesów zarządzania bezpieczeństwem danych osobowychdo nowych zapisów RODO 6.2. Analiza stopnia zgodności z RODO w organizacjach w Europie Podsumowanie Literatura Rozdział 7Zbigniew KierzkowskiW kierunku poprawności danych i wiedzy w świecie wirtualnymspołeczeństwa informacyjnego Wprowadzenie 7.1. Wirtualna organizacja działań i wielowątkowe obrazy przemianw społeczeństwie informacyjnym 7.2. Główne czynniki przemian w społeczeństwie informacyjnym 7.3. Inteligentne metody komputerowe i sztuczna inteligencja 7.4. Nowe rubieże zasobów danych i wiedzy przedmiotowej w świeciewirtualnym Podsumowanie Literatura Rozdział 8Artur SierpińskiWybory w Estonii i zastosowanie technologii rozproszonego łańcucharekordów w głosowaniu walnym akcjonariuszy Krajowego DepozytuPapierów Wartościowych jako przykłady cyfryzacjiprocesu głosowania Wprowadzenie 8.1. Pojęcie cyfryzacji 8.2. Głosowanie jako proces 8.3. Standardy cyfryzacji procesu wyborczego według rekomendacjiRady Europy 8.4. Wybory elektroniczne z wykorzystaniem komunikacji internetowejw Estonii 8.5. Projekt cyfryzacji głosowania walnego zgromadzenia akcjonariuszy Podsumowanie Literatura Rozdział 9Ewa ŚliwakowskaWykorzystanie systemów informatycznych na przykładzieUrzędu Gminy Kłomnice Wprowadzenie 9.1. Gmina jako przykład jednostki samorządu terytorialnego 9.2. Informatyzacja Urzędu Gminy Kłomnice Podsumowanie Literatura Rozdział 10Adam Sokołowski, Artur WrzalikWielokryterialny model wyboru kreacji treści w reklamie natywnej Wprowadzenie 10.1. Charakterystyka wybranych kreacji treści w reklamie natywnej 10.2. Specyfika metody AHP 10.3. Wybór formy kreacji treści z wykorzystaniem metody AHP Podsumowanie Literatura Rozdział 11Edyta Kulej-Dudek, Klaudia SmolągDziałania małych i średnich przedsiębiorstw w kierunkuprzedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie Wprowadzenie 11.1. Istota społecznej odpowiedzialności biznesu 11.2. Przykłady praktycznych działań w MŚP na podstawie badań własnych 11.3. Dobre praktyki z obszaru MŚP w Polsce Podsumowanie Literatura Rozdział 12Dariusz DudekZastosowanie zdecentralizowanej technologii blockchain do zarządzaniałańcuchem dostaw Wprowadzenie 12.1. Charakterystyka technologii blockchain 12.2. Przypadki wdrożeń technologii blockchain w logistyce 12.2.1. Zastosowanie technologii blockchain do śledzenia kontenerów 12.2.2. Blockchain w sieci dystrybucji żywności 12.2.3. Blockchain w handlu diamentami 12.2.4. Eliminacja nieprawidłowości w łańcuchach firm farmaceutycznych Podsumowanie Literatura

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-767-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl