Dodano produkt do koszyka

Promocja

WIEDZA I JEJ PRZEPŁYWY W FIRMACH IFERUJĄCYCH WIEDZOCHŁONNE USŁUGI BIZNESOWE

WIEDZA I JEJ PRZEPŁYWY W FIRMACH IFERUJĄCYCH WIEDZOCHŁONNE USŁUGI BIZNESOWE

MAŁGORZATA ZIĘBA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA GDAŃSKA

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7348-761-1

233 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

W monografii można wyróżnić dwa obszary rozważań: teoretyczny i empiryczny. Rozważania teoretyczne, oparte na przeglądzie literatury, pozwoliły na wyjaśnienie i uporządkowanie istniejących dokonań w obszarze zarządzania wiedzą oraz sektora wiedzochłonnych usług biznesowych, a tym samym - na zidentyfikowanie luki badawczej. Szczególną uwagę zwrócono na aspekt transferu wiedzy, który stanowił punkt wyjściowy do stworzenia koncepcji przepływów wiedzy. Efektem rozważań teoretycznych jest właśnie koncepcja przepływów wiedzy, wraz z jej podstawami i implikacjami, jakie ze sobą niesie. Opracowana koncepcja teoretyczna przepływów wiedzy, obejmująca m.in. charakterystykę przepływów, taksonomię ich wymiarów, rodzaje przepływów, a także czynniki determinujące poszczególne rodzaje, została następnie zweryfikowana w małych i średnich firmach oferujących wiedzochłonne usługi biznesowe.

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I PRZEPŁYWY WIEDZY 1.1. Wiedza w organizacjach1.1.1. Definicje wiedzy1.1.2. Cechy wiedzy1.1.3. Typologie wiedzy1.1.4. Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej1.2. Wybrane podejścia do zarządzania wiedzą 1.2.1. Podejście japońskie do zarządzania wiedzą1.2.2. Podejście zasobowe do zarządzania wiedzą 1.2.3. Podejście procesowe do zarządzania wiedzą 1.2.4. Porównanie podejść do zarządzania wiedzą1.2.5. Zarządzanie wiedzą klientów1.3. Transfer wiedzy i przepływy wiedzy1.3.1. Transfer wiedzy a koncepcja przepływów wiedzy1.3.2. Przedmiot przepływu wiedzy oraz jego etapy1.3.3. Technologie a przepływy wiedzy1.3.4. Taksonomia przepływów wiedzy1.3.5. Czynniki wpływające na przepływy wiedzy2. SEKTOR WIEDZOCHŁONNYCH USŁUG BIZNESOWYCH2.1. Sektor usług wiedzochłonnych i biznesowych 2.1.1. Sektor usług2.1.2. Sektor usług biznesowych 2.1.3. Sektor usług wiedzochłonnych2.2. Sektor wiedzochłonnych usług biznesowych: cechy, definicje,klasyfikacje2.2.1. Cechy wiedzochłonnych usług biznesowych2.2.2. Definicje wiedzochłonnych usług biznesowych i oferujących je firm2.2.3. Usługi zaliczane do sektora wiedzochłonnych usług biznesowych 2.2.4. Klasyfikacje wiedzochłonnych usług biznesowych2.3. Charakterystyka wiedzochłonnych usług biznesowychoraz oferujących je firm2.3.1. Zależność od wiedzy2.3.2. Dostosowanie do potrzeb klienta2.3.3. Współtworzenie wartości i współprodukcja usług 2.3.4. Tworzenie i wspieranie innowacji2.3.5. Koncentracja regionalna i wpływ na gospodarkę regionu2.3.6. Sieciowość 2.4. Firmy oferujące wiedzochłonne usługi biznesowe2.4.1. Fazy i obszary badań nad firmami sektora wiedzochłonnychusług biznesowych2.4.2. Firmy sektora wiedzochłonnych usług biznesowych a innowacje2.4.3. Firmy sektora wiedzochłonnych usług biznesowych a ich interakcjeze środowiskiem2.4.4. Firmy sektora wiedzochłonnych usług biznesowycha ich podstawowy zasób2.4.5. Firmy sektora wiedzochłonnych usług biznesowych -inne obszary badawcze2.5. Znaczenie sektora wiedzochłonnych usług biznesowychdla gospodarki oraz determinanty jego rozwoju 3. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I PRZEPŁYWY WIEDZY W FIRMACHOFERUJĄCYCH WIEDZOCHŁONNE USŁUGI BIZNESOWE 3.1. Ramy teoretyczne 3.1.1. Wiedza i podejścia do zarządzania wiedzą w firmachoferujących wiedzochłonne usługi biznesowe 3.1.2. Przepływy wiedzy oraz ich rodzaje w firmach oferującychwiedzochłonne usługi biznesowe 3.1.3. Przepływy wiedzy między firmą oferującą wiedzochłonneusługi biznesowe a klientem3.1.4. Zarządzanie wiedzą w firmach oferujących wiedzochłonneusługi biznesowe3.2.Wiedza i jej przepływy w świetle badań empirycznych3.2.1. Podstawy metodyczne badania i opis metody badawczej3.2.2. Opis badania3.2.3. Charakterystyka badanych firm3.2.4. Wiedza w firmach oferujących wiedzochłonne usługi biznesowe 3.2.5. Przepływy wiedzy w firmach oferujących wiedzochłonneusługi biznesowe3.3. Podsumowanie wyników badań4. ZAKOŃCZENIE ZAŁĄCZNIK BIBLIOGRAFIAStreszczenie w języku polskim Streszczenie w języku angielskim

Kod wydawnictwa: 978-83-7348-761-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl