ZORIENTOWANE NA PROCESY BIZNESOWE ORAZ INTERAKCJĘ SYSTEMY WSPOMAGANIA ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
MARIUSZ ŻYTNIEWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7875-669-9
188 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Głównym celem pracy jest analiza koncepcji zorientowanych na procesy biznesowe oraz interakcje systemów wspomagania zarządzania wiedzą, a także przeprowadzenie badań empirycznych w obszarze ich zastosowania do minimalizowania luki relacji i wiedzy w organizacji. W monografii zaprezentowano wyniki kilkuletnich badań Autora nad zastosowaniem technologii informatycznych ukierunkowanych procesowo w obszarze wspomagania organizacji opartych na wiedzy.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział 1
Procesowość wiedzy oraz systemów zarządzania wiedzą
w organizacjach
1.1. Procesowa natura wiedzy organizacyjnej
1.2. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji
1.3. Modele procesów zarządzania wiedzą w organizacji
1.4. Zarządzanie wiedzą jako strategia działania organizacji
1.5. Wspomaganie informatyczne zarządzania wiedzą w organizacji
1.6. Nowoczesne technologie wspierające zastosowanie systemów
zarządzania wiedzą w organizacjach
1.7. Problemy badawcze
Rozdział 2
Zorientowane na procesy biznesowe
systemy zarządzania wiedzą
2.1. Procesy biznesowe a wiedza organizacyjna
2.2. Zorientowane na wiedzę procesy biznesowe
2.3. Postulaty formułowane w stosunku do zorientowanych na procesy
biznesowe systemów zarządzania wiedzą
2.4. Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą
jako element strategii org
anizacji
2.5. Zorientowany na procesy biznesowe model zarządzania wiedzą
Rozdział 3
Znaczenie interakcji w obszarze oddziaływania technologii
informatycznej na uczestników procesów biznesowych
3.1. Znaczenie interakcji w badaniu oddziaływania technologii
informatycznych na człowieka
3.2. Interakcja oparta na dialogu jako podstawa budowy relacji
3.3. Epistemiologiczne spojrzenie na wiedzę uczestników procesów
biznesowych
3.4. Autopojeza interakcyjna w systemach społeczno-technicznych
3.5. Propozycja mechanizmu kreacji wiedzy w ujęciu autopojetycznych
interakcji uczestników dialogu
3.6. Propozycja spojrzenia na system zarządzania wiedzą w nurcie
autopojetycznych interakcji społeczno-technicznych
Rozdział 4
Wyniki badań w obszarze opracowanego modelu zorientowanego
na procesy biznesowe i interakcję zarządzania wiedzą
4.1. Założenia wstępne
4.2. Integracja organizacyjna i międzyorganizacyjna z zastosowaniem
zorientowanych na wiedzę procesów biznesowych
4.2.1. Modelowanie struktury procesu biznesowego
4.2.2. Określenie zaangażowania wiedzy w zadania procesu
4.2.3. Identyfikacja i kodyfikacja wiedzy organizacyjnej
4.3. Ocena autopojetycznych interakcji uczestników procesów
biznesowych
4.3.1. Wprowadzenie do metodyki badawczej
4.3.2. Model formalny opracowanej metody badawczej oraz wyprowadzone wskaźniki
4.3.3. Wyniki badań złożoności autopojetycznych interakcji
uczestnika
Podsumowanie
Załącznik 1.
Wybrane zagadnienia zarządzania procesami biznesowymi
w organizacji
Załącznik 2.
Wprowadzenie do teorii autopojezy w opisie działania
organizacji
Załącznik 3.
Oprogramowanie do badania użyteczności systemu agentowego
Załącznik 4.
Rozszerzony schemat procesu
BPMN
Załącznik 5.
Semantyczny opis wiedzy organizacyjnej w obszarze ochrony danych osobowych
Załącznik 6.
Przesłanki zastosowania autopoj
ezy w opisie działania organizacji
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7875-669-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.