ORIENTACJA NA ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W KONTEKŚCIE INNOWACYJNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
ANNA MICHNA
Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Cena: 35.90 zł
32.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7880-452-9
196 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Monografia jest wynikiem badań dotyczących funkcjonowania wiedzy w małych i średnich przedsiębiorstwach w kontekście ich innowacyjności.
SPIS TREŚCI
WSTĘP1. TEORETYCZNE UJĘCIE ORIENTACJI NA ZARZĄDZANIE WIEDZĄ1.1. Wiedza jako strategiczny zasób organizacji1.2. Organizacyjne uczenie się 1.3. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji i orientacja na zarządzanie wiedzą2. INNOWACYJNOŚĆ MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW2.1. Innowacje a innowacyjność - definicja pojęć2.1.1. Różnorodność definicji innowacji2.1.2. Wielowymiarowość pojęcia innowacyjność 2.2. Rodzaje innowacji 2.3. Problem pomiaru innowacyjności 2.4. Specyfika i znaczenie małych i średnich przedsiębiorstww gospodarce 2.5. Poziom innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw2.6. Orientacja na zarządzanie wiedzą a innowacyjność przedsiębiorstww dotychczasowych badaniach empirycznych3. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH DOTYCZĄCYCH ZWIĄZKU MIĘDZYORIENTACJĄ NA ZARZĄDZANIE WIEDZĄ A INNOWACYJNOŚCIĄMAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW3.1. Cel badań empirycznych 3.2. Zastosowana procedura badawcza - wybór metody 3.3. Dobór próby3.4. Badania pilotażowe 3.5. Charakterystyka próby4. ORIENTACJA NA ZARZĄDZANIE WIEDZĄ A INNOWACYJNOŚĆ MAŁYCHI ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH4.1. Empiryczne wymiary orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencjioraz innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach4.2. Zmienne centralne dla wymiarów orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomukonkurencji i innowacyjności4.3. Zależności między poszczególnymi wymiarami orientacjina zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji i innowacyjności4.3.1. Analiza korelacji4.3.2. Analiza regresji wielorakiej 4.3.3. Modele PLS-PM4.3.4. Podsumowanie analiz statystycznychZAKOŃCZENIEImplikacje dla teorii zarządzania strategicznegoImplikacje dla kadry zarządzającej Ograniczenia i kierunki dalszych badańBIBLIOGRAFIASPIS RYSUNKÓWSPIS TABELStreszczenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7880-452-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.