Dodano produkt do koszyka

Promocja

WIEDZA I INNOWACJE W FIRMIE

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

WIEDZA I INNOWACJE W FIRMIE

JERZY BOGDANIENKO

Wydawnictwo: AKADEMIA OBRONY NARODOWEJ

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

Nie trzeba uzasadniać oczywistego faktu, że we współczesnym świecie stajemy się coraz bardziej uzależnieni od techniki. Z jednej strony jest ona nieodzowna, gdyż stanowi zasadniczy czynnik wzrostu produktywności, poprawy jakości życia i dobrobytu społecznego, z drugiej zaś przynosi jednak negatywne następstwa oraz czyni nas bezradnymi w przypadku awarii systemów technicznych.SPIS TREŚCIWprowadzenie 1. Rola wiedzy w warunkach nowej gospodarki1.1. Istota nowej gospodarki1.2. Gospodarka oparta na wiedzy i rola współpracy1.3. Rola badań naukowych w gospodarce opartej na wiedzy2. Istota zarządzania wiedzą w organizacji 2.1. Pojęcia podstawowe2.2. Organizacja ucząca się 3. Lokalizowanie i wyodrębnianie wiedzy 3.1. Rola komunikacji 3.2. Zewnętrzne źródła wiedzy3.3. Znaczenie współpracy przedsiębiorstw4. Analiza trendów w nauce i technologii4.1. Potrzeba prognozowania4.2. Główne narzędzia prognozowania technologicznego 5. Tworzenie nowych rozwiązań5.1. Innowacje 5.2. Inwentyka 5.3. Rola klientów w twórczości technicznej6. Kapitał intelektualny6.1. Pomiar kapitału intelektualnego6.2. Ochrona własności przemysłowej 7. Innowacyjna kultura organizacyjna i etyka7.1. Rodzaje kultury organizacyjnej7.2. Odpowiedzialność społeczna w procesie innowacyjnym 8. Kontrowersje w zakresie zarządzania innowacjami i wiedzą8.1. Aktualność tradycyjnych koncepcji zarządzania innowacjami 8.2. Mody i kontrowersjeLiteratura

Kod wydawnictwa: 978-83-7523-170-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl