VADEMECUM MENEDŻERA- ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
ANNA PLUTA, GRAŻYNA PAULINA WÓJCIK
Wydawnictwo: ECONOMICUS
Cena: 48.90 zł
44.01 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-60606-57-5
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2011 |
|
Vademecum menedżera jest książką adresowaną do menedżerów wszystkich szczebli kierowniczych, ale może być lekturą dla każdego, kto chce zapanować nad własnymi zadaniami, aby nie zdominowały jego życia. Zaprezentowany materiał pozwala, w syntetyczny sposób poznać instrumentarium organizacji pracy własnej. Dzięki temu może być książką polecaną studentom zarządzania czy ekonomii, a także uczestnikom szkoleń i treningów z zakresu organizacji pracy własnej.Książka stanowi solidne studium z zakresu zarządzania czasem własnym menedżerów. W sposób kompleksowy Autorki wprowadzają czytelnika w niezwykle ciekawe zagadnienia dotyczące wartości czasu, formułowania celów, delegowania uprawnień, planowania pracy i organizacji spotkań. [...] Oceniana książka, w moim przekonaniu należy do nielicznych na rynku wydawniczym a jednocześnie wartościowych opracowań z tego zakresu.z recenzji dr hab. prof. US Edyty Rudawskiej
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
I.Menedżer i jego praca (G. P. Wójcik)1.Kto to jest menedżer?2.Co robi menedżer?3.Jakie umiejętności powinien posiadać menedżer?4.Zadania dla czytelnika
5.Bibliografia
II.Czas i jego wartość (A. Pluta)1.Czym jest czas?2.Jak postrzegamy czas?3.Czy mamy czas?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaIII.Inwentaryzacja czasu (G. P. Wójcik)1.Jak gospodarujemy swoim czasem?2.Jakie narzędzia pozwalają nam ocenić wykorzystanie czasu?3.Jakich mamy złodziei czasu?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaIV.Ustalanie celów (G. P. Wójcik)1.Czym jest cel?2.Jakimi atrybutami charakteryzuje się cel?3.Jak ustalać cel?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaV.Wyznaczanie priorytetów (A. Pluta)1.Co to jest priorytet?2.Jakie są zasady ustalania priorytetów?3.Jakie narzędzia pozwalają nam wyznaczyć priorytety naszych działań?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaVI.Delegowanie zadań i uprawnień (G. P. Wójcik)1.Na czym polega delegowanie?2.W jaki sposób należy delegować zadania i uprawnienia?3.Jakie mamy korzyści z delegowania?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaVII.Planowanie pracy (A. Pluta)1.Jakie znaczenie w gospodarowaniu czasem ma planowanie?.2.Na czym polega planowanie?3.Jakie są zasady planowania pracy własnej?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaVIII.Organizacja spotkań (A. Pluta)1.Dlaczego na spotkaniach tracimy czas?2.Jakie są rodzaje spotkali03.Jakie są zasady skutecznej organizacji spotkali?4.Zadania dla czytelnika5.BibliografiaSłowo na zakończenie
Kod wydawnictwa: 978-83-60606-57-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.