DOBRY ZYSK JAK TWORZENIE WARTOŚCI DLA INNYCH ZBUDOWAŁO FIRMĘ KTÓRA ODNIOSŁA JEDEN Z NAJWIĘKSZYCH SUKCESÓW NA ŚWIECIE
CHARLES G. KOCH

Wydawnictwo: STUDIO EMKA
Cena: 54.90 zł
46.67 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66142-44-2
356 stron
format: B5
oprawa: twarda z obwolutą
Rok wydania: 2020
Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców.
Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie daje Koch Industries ogromny dynamizm. Powinni na to zwrócić uwagę ci menedżerowie i właściciele firm, którzy mają skłonność do autorytarnego stylu kierowania.
LESZEK BALCEROWICZ
Forum Obywatelskiego Rozwoju
Poza wolnością i wolnym rynkiem do stworzenia dobrze prosperującej firmy potrzebna jest wspólnota wartości takich jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. Na nich budujemy reputację naszej firmy każdego dnia.
Gorąco zachęcam do lektury fascynującej historii powstania Koch Industries, a tym samym do zapoznania się z filozofią i zarazem praktyką zarządzania, która zapewniła sukces jednej z największych prywatnych firm na świecie.
ARKADIUSZ MUŚ
Press Glass SA
SPIS TREŚCI
eszek Balcerowicz: Słowo wstępne
Arkadiusz Muś: Słowo wstępne
CZĘŚĆ I
Wprowadzenie: Filozofia obopólnej korzyści
Rozdział 1: Wspaniałe uczucie spełnienia
Lekcje życia od mojego ojca
Rozdział 2: Koch po Fredzie
Budowanie z pasujących do siebie kamieni
Rozdział 3: Królowe, robotnice i Schumpeter
Niesamowite (a niekiedy przerażające) korzyści z kreatywnej destrukcji
Rozdział 4: Pokonać biurokrację i stagnację
Koncepcje ekonomiczne, które nas wyzwolą
Rozdział 5: Czego uczą nas przeciwności
Największe porażki w stosowaniu MBM w firmie Koch
CZĘŚĆ II
Rozdział 6: Wizja
Jak wejść w nieznaną przyszłość
Rozdział 7: Zalety i Talenty
Przede wszystkim - wartości
Rozdział 8: Procesy Wiedzy
Wykorzystanie informacji, by uzyskać rezultaty
Rozdział 9: Uprawnienia Decyzyjne
Prawa własności w organizacji
Rozdział 10: Bodźce Motywacyjne
Motywacja do właściwego postępowania
CZĘŚĆ III
Rozdział 11: Spontaniczny porządek w praktyce
Cztery studia przypadków zarządzania opartego na rynku (MBM)
Rozdział 12: Podsumowanie
Istota rzeczy
Załącznik A
Załącznik B
Załącznik C
Przypisy
Podziękowanie
Indeks
Kod wydawnictwa: 978-83-66142-44-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.