Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
USTAWA O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ I BEZPIECZEŃSTWIE PACJENTA KOMENTARZ
BERNADETA SKÓBEL
Wydawnictwo: C.H.BECK
Cena: 249.00 zł
209.16 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8356-430-2
stron: 138
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2024
Celem publikacji jest omówienie stanu prawnego po wejściu w życie ustawy z 16 czerwca 2023 r. o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Ta nowa ustawa w szczególności dotyczy podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Ustawą zmieniono zasady ubiegania się o akredytacje w ochronie zdrowia, poprzez zaostrzenie warunków jej uzyskania. Nowe przepisy umożliwiają również weryfikację spełnienia warunków udzielenia akredytacji w trakcie ważności certyfikatu. Drugą znaczącą zmianą jest wprowadzenie nieznanej wcześniej instytucji autoryzacji przez Narodowy Fundusz Zdrowia podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które będą chciały udzielać świadczeń w ramach tzw. sieci szpitali. Ustawą o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta zobowiązano również podmioty wykonujące działalność leczniczą w ramach umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych do wdrożenia wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem pacjenta.
Publikacja odpowiada m.in. na następujące pytania:
- Jak będzie przebiegało postępowanie w sprawie autoryzacji dla podmiotu wykonującego działalność leczniczą?
- Na jakich zasadach będzie można ubiegać się o udzielenie akredytacji oraz jakie będą warunki uzyskania certyfikatu akredytacyjnego?
- Jaki czynnik należy wziąć pod uwagę przy opracowaniu wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem?
- Czym jest zdarzenie niepożądane w podmiocie wykonującym działalność leczniczą?
- Jak analizować przyczyny źródłowe zdarzeń niepożądanych?
Odbiorcami publikacji są przede wszystkim osoby zarządzające podmiotami wykonującymi działalność leczniczą oraz osoby zatrudnione w zespołach ds. jakości w tych podmiotach. Publikacja kierowana jest również do osób, które będą prowadziły postępowania o wydanie autoryzacji lub udzielenie akredytacji oraz do osób, które będą reprezentowały podmioty lecznicze w tych postępowaniach.
Kod wydawnictwa: 978-83-8356-430-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.