Dodano produkt do koszyka

Promocja

TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA W POLSCE W LATACH 2005-2010

TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA W POLSCE W LATACH 2005-2010

MAŁGORZATA ADAMIK-SZYSIAK

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7784-163-1

276 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012

Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

SPIS TREŚCI

Wstęp

1.Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej
1.1.Reklama polityczna a reklama komercyjna
1.2.Reklama w marketingu politycznym
1.3.Definicje telewizyjnej reklamy politycznej
1.4.Funkcje, rodzaje i komponenty telewizyjnej reklamy politycznej

2.Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej
2.1.Uwarunkowania i przebieg kampanii wyborczych w Polsce w latach 2005-
2010
2.2.Oferta programowa w teewizyjnej reklamie politycznej
2.3.Retoryka reklamy telewizyjnej a stadium kampanii wyborczej

3.Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej
3.1.Formy prezentacji podmiotów politycznych
3.2.Środki wyrazu
3.3.Dychotomiczny obraz świata

4.Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej
4.1.Pojęcie wizerunku politycznego
4.2.Typy i komponenty wizerunku politycznego
4.3.Wizerunek kandydata na urząd prezydenta
4.4.Wizerunek lidera partyjnego

5.Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej
5.1.Telewizyjna reklama polityczna a zachowania wyborcze
5.2.Profesjonalizacja kampanii wyborczych a telewizyjna reklama politycznej
5.3.Telewizyjna reklama polityczna w dobie internetu

Zakończenie

Bibliografia

Wykaz skrótów
Wykaz ilustracji
Wykaz rysunków
Wykaz tabel

Aneks
I.Dane dotyczące analizowanego materiału badawczego
II.Wykaz komitetów wyborczych, które uzyskały prawo do rozpowszechniania bezpłatnych audycji wyborczych w telewizji publicznej

Kod wydawnictwa: 978-83-7784-163-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl