TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA W POLSCE W LATACH 2005-2010
MAŁGORZATA ADAMIK-SZYSIAK
Wydawnictwo: UMCS
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7784-163-1
276 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2012
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
SPIS TREŚCI
Wstęp
1.Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej
1.1.Reklama polityczna a reklama komercyjna
1.2.Reklama w marketingu politycznym
1.3.Definicje telewizyjnej reklamy politycznej
1.4.Funkcje, rodzaje i komponenty telewizyjnej reklamy politycznej
2.Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej
2.1.Uwarunkowania i przebieg kampanii wyborczych w Polsce w latach 2005-
2010
2.2.Oferta programowa w teewizyjnej reklamie politycznej
2.3.Retoryka reklamy telewizyjnej a stadium kampanii wyborczej
3.Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej
3.1.Formy prezentacji podmiotów politycznych
3.2.Środki wyrazu
3.3.Dychotomiczny obraz świata
4.Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej
4.1.Pojęcie wizerunku politycznego
4.2.Typy i komponenty wizerunku politycznego
4.3.Wizerunek kandydata na urząd prezydenta
4.4.Wizerunek lidera partyjnego
5.Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej
5.1.Telewizyjna reklama polityczna a zachowania wyborcze
5.2.Profesjonalizacja kampanii wyborczych a telewizyjna reklama politycznej
5.3.Telewizyjna reklama polityczna w dobie internetu
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz skrótów
Wykaz ilustracji
Wykaz rysunków
Wykaz tabel
Aneks
I.Dane dotyczące analizowanego materiału badawczego
II.Wykaz komitetów wyborczych, które uzyskały prawo do rozpowszechniania bezpłatnych audycji wyborczych w telewizji publicznej
Kod wydawnictwa: 978-83-7784-163-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.