SZTUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W PRAKTYCE
red.nauk.MONIKA KACZMAREK-ŚLIWIŃSKA, red.nauk.WITOLD MACHURA
Wydawnictwo: SCRIPTORIUM
Cena: 57.90 zł
52.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62625-00-0
86 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Tematyka większości referatów dotyczy trzech aspektów public relations: ogólnie zjawiska PR ("Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne", "Wizerunek public relations w polskich mediach", "Miej zasady, łam zasady, czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations"), PR politycznego ("Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego", "Politycznie słaba płeć", "Znaczenie komunikacji niewerbalnej w public relations polityków", "Blogi w politycznych public relations polskich polityków") oraz public relations miast ("Public relations miast na przykładzie miasta Kołobrzeg"). Autorki dwóch pozostałych referatów skupiają się na przedstawieniu public relations organizacji pozarządowych oraz eventach, jako skutecznym narzędziu kreowania wizerunku.
z Wprowadzenia
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie [Piotr Szarszewski]Magdalena DURZYŃSKAPojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczneKarolina KWAPISZWizerunek branży public relations w polskich mediachKarolina GROCHOWSKAInternet jako narzędzie public relationsMałgorzata KOWALCZYKBlogi w politycznym public relations polskich politykówKamila NIEDŹWIECKARola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra KwaśniewskiegoIwona PERCHELMiej zasady, łam zasady... czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relationsMonika POŁUBOCZKOPolitycznie słaba płećMagdalena RYCHLEWSKANie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy. Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESECNatalia SZAŁKOWSKAPublic relations miasta KołobrzegPatrycja MAJKOWSKAJak zorganizować efektywny i efektowny event?POSŁOWIE [M. Kaczmarek-Śliwińska, W. Machura]
Kod wydawnictwa: 978-83-62625-00-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.