Dodano produkt do koszyka

Promocja

SZTUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W PRAKTYCE

SZTUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W PRAKTYCE

red.nauk.MONIKA KACZMAREK-ŚLIWIŃSKA, red.nauk.WITOLD MACHURA

Wydawnictwo: SCRIPTORIUM

Cena: 57.90 zł 52.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-62625-00-0

86 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010

Tematyka większości referatów dotyczy trzech aspektów public relations: ogólnie zjawiska PR ("Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne", "Wizerunek public relations w polskich mediach", "Miej zasady, łam zasady, czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations"), PR politycznego ("Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego", "Politycznie słaba płeć", "Znaczenie komunikacji niewerbalnej w public relations polityków", "Blogi w politycznych public relations polskich polityków") oraz public relations miast ("Public relations miast na przykładzie miasta Kołobrzeg"). Autorki dwóch pozostałych referatów skupiają się na przedstawieniu public relations organizacji pozarządowych oraz eventach, jako skutecznym narzędziu kreowania wizerunku.

z Wprowadzenia

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie [Piotr Szarszewski]Magdalena DURZYŃSKAPojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczneKarolina KWAPISZWizerunek branży public relations w polskich mediachKarolina GROCHOWSKAInternet jako narzędzie public relationsMałgorzata KOWALCZYKBlogi w politycznym public relations polskich politykówKamila NIEDŹWIECKARola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra KwaśniewskiegoIwona PERCHELMiej zasady, łam zasady... czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relationsMonika POŁUBOCZKOPolitycznie słaba płećMagdalena RYCHLEWSKANie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy. Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESECNatalia SZAŁKOWSKAPublic relations miasta KołobrzegPatrycja MAJKOWSKAJak zorganizować efektywny i efektowny event?POSŁOWIE [M. Kaczmarek-Śliwińska, W. Machura]

Kod wydawnictwa: 978-83-62625-00-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl