Dodano produkt do koszyka

Promocja

PUBLIC RELATIONS WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI

PUBLIC RELATIONS WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI

GRAŻYNA PIECHOTA

Wydawnictwo: KRAKOWSKA AKADEMIA IM.ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO

Cena: 43.90 zł 39.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7571-209-4

180 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Monografia zatytułowana Public relations wobec wyzwań współczesności zawiera teksty przygotowane przez badaczy-teoretyków i praktyków zajmujących się komunikacją, public relations oraz analizą rozwoju współczesnego świata.Teksty opublikowane w zbiorze, mimo że dotyczą różnorodnej tematyki, łączy jednak i układa w jeden ciąg myśl przewodnia - wyzwania współczesności, przed którym coraz częściej stają osoby odpowiedzialne za działania komunikacyjne i PR. Te wyzwania dotyczą, zwłaszcza w procesach komunikowania, nowych typów mediów i przekazywanych, za ich pośrednictwem, treści.Zaprezentowane w monografii treści osadzają public relations oraz działania komunikacyjne w różnych kontekstach, związanych z zadaniami, które stoją przed podmiotami odpowiedzialnymi za ich realizację w organizacjach. Nowe zjawiska społeczne czy polityczne, nowe zachowania konsumpcyjne oraz nowe formy komunikowania i sposoby budowania więzi pomiędzy podmiotami powodują, że działania PR i procesy komunikowania się muszą być dostosowane do ich oczekiwań.Chcąc budować harmonię pomiędzy różnymi grupami, podmiotami, organizacjami, należy prowadzić działania z zakresu komunikowania i PR w taki sposób, aby odpowiadając na wyzwania współczesności, zachowywać wiarveodność swojej organizacji.

SPIS TREŚCI

Wstęp {Grażyna Piechota)Errol MuzawaziCommunication in Contemporary WorldO potrzebie komunikacji międzykulturowejwe współczesnym świecie / Of the Needfor InterculturalKatarzyna BrataniecWyzwania w komunikacji międzykulturowej wynikającez uznania innych ładów aksjonormatywnych ugruntowanychreligijnieMarta du Vall, Agnieszka Walecka-RynduchWyzwania komunikacyjne wobec polityki protestu(PR w ruchach społecznych i ruchach protestu)Marta Ryniejska-KiełdanowiczMiędzynarodowe public relations a polityka zagraniczna.Wyzwania PR-yzacjiMonika Kaczmarek-ŚliwińskaMożliwości nowych mediów w promowaniu postaw społecznychsprzyjających rozwojowi globalnemuGrażyna PiechotaWyzwania wobec działań komunikacyjnych wspierającychdziałalność pomocową - polska perspektywaMaria OchwatO co chodzi z CSR?Noty o autorachIndeks nazwisk

Kod wydawnictwa: 978-83-7571-209-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl