PUBLIC RELATIONS WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI
GRAŻYNA PIECHOTA
Wydawnictwo: KRAKOWSKA AKADEMIA IM.ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO
Cena: 43.90 zł
39.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7571-209-4
180 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Monografia zatytułowana Public relations wobec wyzwań współczesności zawiera teksty przygotowane przez badaczy-teoretyków i praktyków zajmujących się komunikacją, public relations oraz analizą rozwoju współczesnego świata.Teksty opublikowane w zbiorze, mimo że dotyczą różnorodnej tematyki, łączy jednak i układa w jeden ciąg myśl przewodnia - wyzwania współczesności, przed którym coraz częściej stają osoby odpowiedzialne za działania komunikacyjne i PR. Te wyzwania dotyczą, zwłaszcza w procesach komunikowania, nowych typów mediów i przekazywanych, za ich pośrednictwem, treści.Zaprezentowane w monografii treści osadzają public relations oraz działania komunikacyjne w różnych kontekstach, związanych z zadaniami, które stoją przed podmiotami odpowiedzialnymi za ich realizację w organizacjach. Nowe zjawiska społeczne czy polityczne, nowe zachowania konsumpcyjne oraz nowe formy komunikowania i sposoby budowania więzi pomiędzy podmiotami powodują, że działania PR i procesy komunikowania się muszą być dostosowane do ich oczekiwań.Chcąc budować harmonię pomiędzy różnymi grupami, podmiotami, organizacjami, należy prowadzić działania z zakresu komunikowania i PR w taki sposób, aby odpowiadając na wyzwania współczesności, zachowywać wiarveodność swojej organizacji.
SPIS TREŚCI
Wstęp {Grażyna Piechota)Errol MuzawaziCommunication in Contemporary WorldO potrzebie komunikacji międzykulturowejwe współczesnym świecie / Of the Needfor InterculturalKatarzyna BrataniecWyzwania w komunikacji międzykulturowej wynikającez uznania innych ładów aksjonormatywnych ugruntowanychreligijnieMarta du Vall, Agnieszka Walecka-RynduchWyzwania komunikacyjne wobec polityki protestu(PR w ruchach społecznych i ruchach protestu)Marta Ryniejska-KiełdanowiczMiędzynarodowe public relations a polityka zagraniczna.Wyzwania PR-yzacjiMonika Kaczmarek-ŚliwińskaMożliwości nowych mediów w promowaniu postaw społecznychsprzyjających rozwojowi globalnemuGrażyna PiechotaWyzwania wobec działań komunikacyjnych wspierającychdziałalność pomocową - polska perspektywaMaria OchwatO co chodzi z CSR?Noty o autorachIndeks nazwisk
Kod wydawnictwa: 978-83-7571-209-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.