Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
SYSTEM INFORMACJI STRATEGICZNEJ. KLUCZOWY CZYNNIK SUKCESU FIRMY
red.ZBIGNIEW KWAŚNIK, red.ANNA KRUK
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA HANDLOWA W RADOMIU
Cena: 32.50 zł
29.25 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-916648-7-2
179 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2002
Zaprezentowane materiały stanowią efekt badań i teoretycznych przemyśleń wybitnych ekspertów z zakresu szeroko rozumianego zarządzania informacją i wiedzą, będąc jednocześnie przesłanką do dalszych dywagacji na ten temat.W imieniu własnym i pozostałych organizatorów sympozjum dziękuję wszystkim prelegentom za wygłoszenie referatów zawartych w niniejszych materiałach konferencyjnych i uczestnikom za aktywny udział w dyskusji, która przyczyniła się do wspierania idei kompleksowego sterowania informacją. Wyrażamy nadzieję, że owocne spotkanie przedstawicieli środowisk naukowych z różnych ośrodków akademickich, praktyków i przedstawicieli studentów Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu, stanie się czynnikiem sprawczym kompleksowego wykorzystania wiedzy w dynamicznie zmieniających się przedsiębiorstwach polskich, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Radomia.Powyższe sympozjum jest częścią cyklu seminariów i konferencji, zorganizowanych przez Wyższą Szkołę Handlową w Radomiu, przewidzianych przez organizatorów jako element rozwoju społeczności lokalnej, będący przesłanką do poszukiwania rozwiązań na skalę globaln.Dr Anna Kruk
SPIS TREŚCI
PROF. ZW. DR HAB. RYSZARD BOROWIECKI Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstwSYLWESTER GREGORCZYKBaza informacyjna do podejmowania decyzjizwiązanych z portfelem działalności przedsiębiorstwaMGR MARTA JAROSZUKJakość i TQM a organizacja wirtualnaMGR INŻ. KONRAD KOLEGOWICZMGR TOMASZ ROJEKInformacja jako zasób strategiczny przedsiębiorstwaDR. ANNA KRUK Megaintelekt - kierunek rozwoju inteligencji emocjonalnejPROF. DR ZBIGNIEW KWAŚNIKWybrane zagadnienia zarządzania systemem informacji w szkole wyższejPROF.DR. HAB. MIROSŁAW KWIECIŃSKICzynniki sukcesu wdrażania wywiadu gospodarczegow praktyce działania polskich przedsiębiorstwMGR PIOTR MACIEJEWSKI Analiza tekstu reklam. Prezentacja wyników badań zrealizowanych w ramach projektów badawczychPROF.ZW. DR HAB. MARIA ROMANOWSKA Kapitał intelektualny przedsiębiorstwaPROF. ZW. DR HAB. ELŻBIETA SKRZYPEKWiedza, informacja i jakość jako czynniki sukcesu organizacjiDR.AGNIESZKA SOPIŃSKAInformacja w zarządzaniu strategicznymDR PIOTR WACHOWIAKRola menedżera w wykorzystywaniu przez organizację wiedzy gorącej.PROF. DR HAB. STANISŁAW, WRZ0SEKDR JACEK DZIOBEK-ROMAŃSKIPrzepływ informacji pomiędzy administracją publicznąa jej otoczeniem. Założenia i praktyka.DR ANDRZEJ ŻEBROWSKI
Kod wydawnictwa: 83-916648-7-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.