Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
JAK ZREWOLUCJONIZOWAĆ FIRMĘ DZIĘKI LEAN MANAGEMENT CZYLI JAK PREZESI DYREKTORZY I WŁAŚCICIELE WYKORZYSTUJĄ ZASADY LEAN MANAGEMENT DO TRANSFORMACJI SWOICH FIRM
ART BYRNE
Wydawnictwo: LEAN ENTERPRISE INSTITUTE POLSKA
Cena: 116.90 zł
105.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-931637-8-6
198 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
Większość ludzi kojarzy pomysł "przekształcenia" firmy z pewnym rodzajem działań, takich jak: znaczna redukcja zatrudnienia, sprzedaż lub zamykanie najsłabszych oddziałów, wyprzedaż zbędnych aktywów, redukcja zadłużenia, wzrost krótkoterminowych przychodów, a następnie sprzedaż firmy. Nikomu nie przychodzi na myśl, aby dokonać przekształcenia, poprawiając sposób, w jaki firma tworzy wartość dodaną. Dlaczego? Wydaje się, że dzieje się tak, ponieważ ludzie utożsamiają słowo przekształcenie z wymienionym zestawem działań z gatunku inżynierii finansowej. Ponadto, w większości firm, zarówno dobrych jak i słabych, zakłada się, że nie ma sensu zmieniać sposobu, w jaki się pracuje i dostarcza wartości klientowi. Mentalność "zawsze tak to robiliśmy" jest powszechna w prawie każdej firmie.A jednak, kiedy spojrzymy z boku i zastanowimy się nad tym, okazuje się, że sposób, w jaki firma tworzy wartość dodaną, jest tym, co odróżnia ją od konkurencji. W zasadzie jest to najważniejszy i najskuteczniejszy sposób osiągnięcia długoterminowego sukcesu. Tak więc, prawdziwa przewaga leży w koncentracji na doskonaleniu każdej czynności tworzącej wartość. Prawdziwe, trwałe przekształcenie firmy ma miejsce tylko wtedy, kiedy każda czynność zwiększająca wartość dodaną podlega transformacji polegającej na eliminowaniu marnotrawstwa i umożliwieniu przepływu wartości do klienta. Tym samym, każda firma - słaba lub mocna, z dowolnej branży, produkcyjna lub usługowa - może zostać przekształcona. Twoja również.Twoim nadrzędnym, strategicznym celem powinno stać się zatem doskonalenie działań operacyjnych (tzn. czynności tworzących wartość dodaną) poprzez znalezienie i eliminowanie marnotrawstwa. Zaangażowanie w to wszystkich ludzi nie tylko spotęguje efekt twoich wysiłków, ale ostatecznie doprowadzi do stworzenia w twojej firmie kultury ciągłego doskonalenia, czyli kaizen (jak mówi się w Toyocie). Kiedy już osiągniesz ten stan, trudno będzie cię pokonać.
SPIS TREŚCI
Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa do wydania amerykańskiego
Podziękowania
Wstęp: Każdą firmę można zrewolucjonizowaćRozdział 1: Moja podróż LeanRozdział 2: Nie usiłuj wdrażać Lean, po prostu bądź LeanRozdział 3: Przewodnik po zasadach transformacji Lean ManagementRozdział 4: Dokąd prowadzi cię Lean?Rozdział 5: Zorganizuj pracę swoich ludzi wokół strumieni wartościRozdział 6: Idź do gemba prowadzić kaizenRozdział 7: Co robią liderzy Lean?Rozdział 8: Lean zmienia wszystkoRozdział9: Wykorzystanie korzyści wynikających z transformacji Leanna rynkuRozdział 10: Jak wykorzystać osiągnięte korzyści? Rozdziału: Wszędzie LeanPodsumowanie: Na co więc czekasz?
Kod wydawnictwa: 978-83-931637-8-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.