SOCIAL MEDIA W BANKU SPÓŁDZIELCZYM. JAK PROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ I POZYSKIWAĆ KLIENTÓW? PRAKTYCZNY PORADNIK
GRZEGORZ MARCINIAK
Wydawnictwo: BANKOWY OŚRODEK DORADZTWA I EDUKACJI SPÓŁKA Z O.O.
Cena: 47.90 zł
43.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-948517-9-8
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
SPIS TREŚCIO Autorze Rozdział IWstęp Rozdział IIJak Polacy korzystają z mediów społecznościowych?Podstawowe statystykiRozdział IIIFacebook podstawowym wyborem dla banku spółdzielczegoPodstawy konfiguracji konta Rozdział IVJakie posty tworzyć na Facebooku, aby zaangażować odbiorcówJak często i o jakich porach publikować posty? Jak stworzyć angażujące posty? Rozdział VPłatna reklama na Facebooku: menedżer reklam, piksel Facebooka,biblioteka reklam na Facebooku Menedżer firmy Zatem jaką mamy alternatywę? Piksel Facebooka Biblioteka reklam na Facebooku Rozdział VIInstagram w promocji banku spółdzielczegoJak rozpocząć?O czym pamiętać prowadząc konto na Instagramie? Rozdział VIILinkedln - czy to dobry wybór dla banku spółdzielczego?O czym pamiętać prowadząc konto na Linkedln? Rozdział VIIIPodsumowanie Słownik
Kod wydawnictwa: 978-83-948517-9-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.