Dodano produkt do koszyka

Promocja

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU WYBRANE ZAGADNIENIA Z TEORII I PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU WYBRANE ZAGADNIENIA Z TEORII I PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW

IWONA LUPA

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE SOPHIA

Cena: 99.90 zł 89.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65357-37-3

227 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców. Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je "sprzedać", należy je dostosować do oczekiwań odbiorców.Treści można uatrakcyjnić dzięki różnym technikom (np. wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu, czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, by móc zwiększyć atrakcyjność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki, które - stosowane konsekwentnie - mogą przynieść bardzo dużo korzyści zarówno przedsiębiorstwu, jak i jego marce.W książce zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, że potencjał zastosowania tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której działalność opiera się na mediach społecznościowych, jest już realizowana w niektórych przedsiębiorstwach, głównie w Stanach Zjednoczonych.Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść w parze z teorią w tym obszarze, szczególnie, iż to właśnie praktycy przecierają szlaki jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. Mogą oni tworzyć różne koncepcje, które będą weryfikowane w praktyce. Dokonując analizy polskiej literatury autorka zauważyła, iż media społecznościowe wciąż nie zajmują w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje się znaczenie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie, jednak nadal są to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje się, że na obecnym etapie rozwoju mediów społecznościowych zadawanie pytania o to, czy są one przejściową modą, nie jest już adekwatne. W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych na konkretnych przykładach przedsiębiorstw, które - jak wynika z rankingów - radzą sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie się od najlepszych, jest jedną z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwości, a innymi słowy - ukazywanie, "że się da i że się opłaca".Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukują usystematyzowanej wiedzy odnośnie mediów społecznościowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiębiorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych w serwisie Facebook pojawiło się pytanie studentki o to, czy media społecznościowe są reklamą, czy PR. Autorka wyraża głęboką nadzieję, iż po lekturze tej książki nie będzie tego rodzaju wątpliwości. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstało wiele różnych sprzecznych i/lub niewłaściwie używanych określeń w temacie mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Przykładowo Social Media Marketing jest błędnie określany marketingiem sieciowym lub marketingiem społecznościowym. Zamiarem autorki było usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru.SPIS TREŚCIWSTĘP I. Słowo autora II. Cele, problemy badawcze, hipotezy i metodyka badań III. Zakres tematyczny IV. Podziękowania Rozdział 1. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE - WPROWADZENIE1.1 Media społecznościowe - istota, rodzaje i cechy predysponujące je do wykorzystania w działalności przedsiębiorstw1.2 Social media marketing to marketing w mediach społecznościowych? 1.3 Zakres możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Koncepcja firmy 2.0 Rozdział 2. CONTENT MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 2.1 Koncepcja content marketingu 2.2 Zasady i dobre praktyki z obszaru content marketingu 2.3 Narzędzia content marketingu w mediach społecznościowych Rozdział 3. REKLAMA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ W TYCH MEDIACH 3.1 Charakterystyka rynku reklamy w mediach społecznościowych 3.2 Formaty reklam i narzędzia do ich tworzenia w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook 3.3 Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Performance marketing Rozdział 4. PROMOCJA SPRZEDAŻY I PUBLIC RELATIONS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH4.1 Formy promocji sprzedaży w mediach społecznościowych 4.2 Instrumenty i działania PR w mediach społecznościowych 4.3 Zastosowanie koncepcji CSR w mediach społecznościowych jako instrumentu PR Rozdział 5. MARKETING SZEPTANY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH5.1 Word-of-mouth marketing. Adwokaci marki 5.2 Buzz marketing. Liderzy opinii5.3 Marketing wirusowy: marketing partyzancki i prank marketing 5.4 Real-time marketing Rozdział 6. ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 6.1 Budowanie relacji z klientami w mediach społecznościowych 6.2 Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych 6.3 Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych Rozdział 7. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ŹRÓDŁO DANYCH, INFORMACJI I WIEDZY O OTOCZENIU PRZEDSIĘBIORSTWA7.1 Tworzenie person. Pozyskanie danych i informacji o klientach 7.2 Pozyskanie danych i informacji o innych podmiotach znajdujących się w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstwa 7.3 Media społecznościowe jako źródło danych i informacji o otoczeniu wewnętrznym przedsiębiorstwa. Yammer 7.4 Zastosowanie koncepcji crowdsourcingu w mediach społecznościowych Rozdział 8. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W EMPLOYER BRANDINGU ORAZ REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW 8.1 Rola mediów społecznościowych w employer brandingu 8.2 Rekrutacja pracowników w mediach społecznościowych 8.3 Selekcja kandydatów do pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych Rozdział 9. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW 9.1 Znaczenie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstwa. Employee Advocacy 9.2 Budowanie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych 9.3 Media społecznościowe jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwie Zakończenie BIBLIOGRAFIA ANEKS

Kod wydawnictwa: 978-83-65357-37-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl