Dodano produkt do koszyka

Promocja

PUBLIC RELATIONS MIAST I REGIONÓW

PUBLIC RELATIONS MIAST I REGIONÓW

red.nauk.ANETA DUDA

Wydawnictwo: DIFIN

Cena: 52.00 zł 41.08 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7641-305-1
 
274 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
 

Książka jest efektem realizacji projektu "Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce.W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań.Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.Z recenzji dr hab. Iwony Hofman, prof. UMCS:Rzadko zdarza się, żeby recenzent bez większych wątpliwości mógł rekomendować książkę łączącą dyskurs naukowy z głosami praktyków prezentujących przypadki konkretnych rozwiązań problemów teoretycznych. Tom przygotowany pod redakcją Anety Dudy należy do tego wyjątkowego zbioru książek wartościowych poznawczo i jednocześnie umożliwiających weryfikowanie przydatności twierdzeń oraz narzędzi naukowych w pragmatyce. () Przenikanie się tych treści lokuje publikację na styku politologii, socjologii, kulturoznawstwa i wzmacnia jej walory poznawcze. Należy zauważyć nowatorstwo i aktualność tak poprowadzonych badań. () Urozmaicenie formy graficznej prezentacji, trafnie dobrana metodologia, interdyscyplinarność i polifonia, zręczne połączenie wymiaru teoretycznego i praktycznego czynią książkę atrakcyjną dla szerokiego grona odbiorców także spoza kręgu akademickiego.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Część I. PUBLIC RELATIONS W TEORII Rozdział 1. Istota i rola public relations Aneta Duda

Wprowadzenie 1. Pojęcie public relations - krotki przegląd definicji 2. Demokratyczne komunikowanie? Public relations w perspektywie rynkowej 3. Region jako produkt rynkowy? Obywatel jako konsument? Dylematy PR samorządowego 4. Samorządowe PR w kontekście partycypacji społecznej 5. Public relations w opiniach samorządowców Podsumowanie Bibliografia Glosa socjologaJakiego public relations potrzebuje samorząd? Leon DyczewskiRozdział 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej Łukasz MalczewskiWprowadzenie 1. Analiza sytuacji wyjściowej 2. Definiowanie celów public relations 3. Definiowanie grup docelowych 4. Strategia wyróżnienia 5. Formułowanie kluczowych przesłań (komunikatów) 6. Dobór technik i instrumentów public relations 7. Harmonogamowanie działań Podsumowanie Bibliografia Rozdział 3. Media relations w samorządzie Wojciech JoźwikWprowadzenie 1. Pierwsze kroki w kontaktach z mediami 2. Oczekiwania mediów 3. Kilka zasad postępowania z mediami 4. Narzędzia stosowane w kontaktach z mediami Podsumowanie Glosa dziennikarzaMedia szansą dla lokalnych społeczności Marcin SuperczyńskiRozdział 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu Beata Dembska, Aneta DudaWprowadzenie 1. Pojęcie komunikacji 2. Komunikacja formalna i nieformalna w instytucji 3. Bariery w komunikacji wewnętrznej 4. Strategia i plan działania komunikacji wewnętrznej 5. Metody i narzędzia komunikacji wewnętrznej 6. Procedury zarządzania jakością komunikacji wewnętrznej Zakończenie Bibliografia Część II. PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE SAMORZĄDOWEJ Rozdział 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów 1. Lublin - miasto inspiracji Agata Patoleta2. "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy Agnieszka Chudzik3. Kraków - tajniki sukcesu Artur Żyrkowski4. Identyfikacja wizualna miasta Puławy Agata Majcher5. "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki Krzysztof Kołtyś6. Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa Elżbieta Mazur-Kunat, Iwona SenderowskaRozdział 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie 1. Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu Aneta Duda2. Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury Jolanta Koral, Ewa Rościszewska, Tomasz Otko3. Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej Katarzyna Tarasiuk, Piotr Tarasiuk, Agata PatoletaRozdział 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów 1. Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim Elżbieta Sawicka, Monika Wodyk-Netczuk, Aneta Duda2. Jarmarki - lekcje historii miast i regionów Agata Patoleta, Maria Sadownik, Aneta Duda3. Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego Paweł Pastuszak, Tomasz Banaszek4. Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach Bernadeta Daniluk5. Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego Hubert MącikNoty o Autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7641-305-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl