Dodano produkt do koszyka

Promocja

PRZYWÓDZTWO WYŻSZEGO STOPNIA wyd.3

PRZYWÓDZTWO WYŻSZEGO STOPNIA wyd.3

KEN BLANCHARD

Wydawnictwo: PWN

Cena: 99.90 zł 83.92 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-01-21901-7

370 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Zostań liderem wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi ku wielkości, tworząc przy okazji efektywną organizację, w której wszystkim będzie się żyto lepiej. Ta książka będzie Twoim drogowskazem, inspiracją, źródłem motywacji i punktem odniesienia.
Ken Blanchard i jego współpracownicy od ponad 40 lat pomagają liderom i organizacjom w osiąganiu wielkości, a potem w jej utrzymywaniu. W nowym wydaniu zawarli zupełnie nowe wskazówki dotyczące budowania zaufania w miejscu pracy, współdziałania na rzecz osiągania lepszych wyników, dążenia do sukcesu z wykorzystaniem mentoringu oraz przewodzenia na poziomie całej organizacji.
Przeczytaj, jak:
przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwej wizji i celu,
zapewniać klientom szalenie dobrą obsługę i pozyskiwać fanów swojej działalności,
stworzyć efektywne zespoły i wydobywać ich niewiarygodny potencjał,
oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wyznaczać cele i formułować wizje odnoszące się do czterech najważniejszych obszarów działalności firmy. Nauczysz się komunikować ludziom, kim jesteście, dokąd zmierzacie i jakie wartości będą przyświecać Warn w tej podróży. Znajdziesz tu również szczegółowe rozważania na temat posługiwania się modelem SLIIR - najpowszechniej stosowanym modelem przywództwa na świecie - w ramach przewodzenia sobie, zespołowi i całej organizacji. Dowiesz się, jak zajrzeć w głąb siebie, odkryć własną "wizję przywódczą" i działać w zgodzie z nią we wszystkich aspektach życia.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie (Ken Blanchard)

Część pierwsza
WŁAŚCIWY CEL I WIZJA
Rozdział 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy Najlepszy obywatel korporacyjny
Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem
Model HPO SCORESR
Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORESR
Interpretacja wyników
Zastosowanie uzyskanych wyników

Rozdział 2. Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)
Znaczenie wizji
Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji
Tworzenie skutecznej wizji
Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej
Wizja jako punkt wyjścia
Wizja na wszystkich poziomach organizacji
Urzeczywistnienie wizji
Życie zgodne z wizją
Wizja a przywództwo

Część druga
ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW
Rozdział 3. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph,
Ken Blanchard)
Definicja empowermentu
Silą empowermentu
Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment
Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty
Uczenie się języka empowermentu
Trzy klucze do empowermentu

Rozdział 4. SLIIR - koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard CompaniesR: Ken Blanchard, Margie Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Laurence Hawkins, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi)
Trzy umiejętności lidera SLIIR
Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju
Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu
Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki
Efektywne przywództwo to proces transformacji

Rozdział 5. Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem
(Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)
Wyzwalanie empowermentu u pracowników
Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się
Trzy główne umiejętności samoprzywódcy

Rozdział 6. Przywództwo indywidualne (Fred Finch, Ken Blanchard)
Skuteczny system ocen pracowniczych 103 Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami
Współpraca jako nieformalny system ocen
Rozdział 7. Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego (Ken Blanchard, Fred Finch)
Jednominutowe wyznaczanie celów
Jednominutowe pochwały
Reprymendy a uwagi
Czwarty tajnik jednominutowego menedżera
Rozdział 8. Budowanie zaufania (Ken Blanchard, Cynthia Olmstead, Randy Conley)
Wysokie koszty braku zaufania
Korzyści płynące z zaufania
Cztery składowe zaufania
Wyzwanie przejrzystości
Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania
Efekt domina

Rozdział 9. Coaching - kluczowa umiejętność z punktu widzenia
kształtowania przywódców (Madeleine Homan Blanchard,
Linda Miller)
Definicja coachingu
Pięć zastosowań coachingu

Rozdział 10. Mentoring. Narzędzie planowania życia (Ken Blanchai Claire Diaz-Ortiz)
Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej
Wybór partnera w relacji mentorskiej
Istota kontra forma
Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej
Tworzenie programu mentoringu w organizacji
Mentoring dostosowany do etapu kariery

Rozdział 11. Przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Lael Good, Ken Blanchard)
Po co w ogóle tworzyć zespoły?
Przyczyny niepowodzenia zespołów
Model skutecznego przewodzenia zespołowi Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej
Potęga zespołów

Rozdział 12. Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników
(lane Ripley, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)
Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa
Tworzenie ram dla współdziałania
Współdziałanie a rywalizacja
Co jest niezbędne, żeby współdziałać?
Współdziałanie. Motor znakomitych wyników

Rozdział 13. Przywództwo organizacyjne (Ken Blanchard,
ksse Stoner, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fay Kandarian)
Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORESR
Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji
Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja
Wyniki i relacje - wyznaczniki efektywnych organizacji
Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup
Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa
Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost
Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność
Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji
Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych
etapach rozwoju organizacji
Istotność diagnozy i dopasowywania Historyczna operacja ratowania firmy

Rozdział 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają? I (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra, Ken Blanchard)
Znaczenie przewodzenia zmianie
Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?
Kiedy zmiana jest niezbędna?
Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem?
Skupienie na przewodzeniu tej podróży
Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie
Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian

Rozdział 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)
Pięć strategii zarządzania zmianą
Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany
Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu
Strategia czwarta: utrwalanie zmiany
Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany
Rozdział 16. Kierowanie udaną transformacją kulturową
(Garry Demarest, Chris Edmonds, Bob Glaser)
Gung Ho! - punkt wyjścia
Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana
Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową
Transformacja kulturowa - krytyczne czynniki sukcesu

Część trzecia
ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW

Rozdział 17. Obsługa klientów na wyższym poziomie (Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey, Jesse Stoner)
Korzyści zdobywane dzięki klientom Kreowanie doskonałej obsługi
Obsługa klientów na wyższym poziomie

Część czwarta
WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA

Rozdział 18. Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard,
Drea Zigarmi)
Przywództwo służebne - definicja
Stosowanie przywództwa służebnego
Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia
Czynniki wpływające na wydajność pracy
Przywództwo służebne to kwestia serca
Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem
Zagrożenie ze strony ego
Zadania przywódców służebnych
Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór

Rozdział 19. Kształtowanie własnej wizji przywództwa
(Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)
Elementy składowe wizji przywództwa Kształtowanie własnej wizji przywództwa
Podziękowania (Ken Blanchard)
0 Autorach
Oferowane usługi
Indeks

Kod wydawnictwa: 978-83-01-21901-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl