PODSTAWY MARKETINGU - WYBRANE PROBLEMY
KATARZYNA BILIŃSKA-REFORMAT, BEATA NOWATORSKA-ROMANIAK
Wydawnictwo: WSZiNS w TYCHACH
Cena: 36.65 zł
32.99 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-89055-25-2
99 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2004
Celem podręcznika jest wskazanie na kluczowe problemy marketingowe. Problem odpowiedniego zdefiniowania otoczenia marketingowego (w tym wskazanie metod jego analizy np. metoda SWOT), doboru narzędzi marketingu-mix (ze wskazaniem specyfiki samego pojęcia marketingu mix), charakterystyka typowych instrumentów marketingowych, tj. produktu, ceny, promocji i dystrybucji to podstawowe treści, którym poświęcony jest skrypt. W pracy zawarto również podstawowe zagadnienia związane z segmentacją rynku, charakterystyczną dla działalności przedsiębiorstw zorientowanych marketingowo, treści dotyczące systemu decyzyjnego przedsiębiorstwa oraz badań marketingowych oraz współczesne trendy występujące w marketingu. Odbiorcami skryptu są studenci studiów dziennych, zaocznych i wieczorowych, osoby opracowujące prace licencjackie i magisterskie z zakresu tematyki marketingu oraz słuchacze studiów podyplomowych. Praca może być również pomocna dla wykładowców prowadzących ćwiczenia i wykłady z przedmiotów marketingowych takich jak podstawy marketingu, marketing handlu i usług, planowanie i zarządzanie marketingowe.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
Rozdział I
POJĘCIE I SYSTEMATYKA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA
Otoczenie bliższe i dalsze przedsiębiorstwa
Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa
Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstwa
Pojęcie zasobów przedsiębiorstwa
Rozdział II
INFORMACJA I BADANIA MARKETINGOWE
Informacje marketingowe
Badania marketingowe
Etapy badań marketingowych
Rozdział III
METODY ANALIZY WARUNKÓW DZIAŁANIA NA RYNKU
Analiza wewnętrzna i zewnętrzna przedsiębiorstwa
Analiza SWOT przedsiębiorstwa
Segmentacja rynku
Rozdział IV
INSTRUMENTY ODDZIAŁYWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNEK
Koncepcja marketingu-mix przedsiębiorstwa
Produkt w marketingowej koncepcji przedsiębiorstwa
Cena i jej strategie marketingowe
Dystrybucja i jej strategie
Strategia promocji w działalności przedsiębiorstwa
ZAMIAST ZAKOŃCZENIA- NOWE KONCEPCJE
MARKETINGOWE
BIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 83-89055-25-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.