Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETING OKIEM MŁODYCH NAUKOWCÓW

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

MARKETING OKIEM MŁODYCH NAUKOWCÓW

red.AGNIESZKA BOJANOWSKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA

Cena: 69.90 zł 62.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7947-572-8

stron: 177

format: B5

oprawa: miękka

Rok wydania: 2023

 

Problematyka marketingu jest niezwykle rozległa i złożona. W publikacji zaprezentowano wyniki prac z szeroko rozumianego marketingu, a w szczególności odnoszące się do historii marketingu, gospodarki obiegu zamkniętego i ekomarketingu, współczesnych narzędzi marketingowych, customer relationship management, marketingu wizerunkowego, komunikacji marketingowej, a także mediów społecznościowych. Istotnym walorem publikacji jest integracja środowiska młodych badaczy eksplorujących tematykę marketingową. Publikacja będąca efektem prezentacji myśli naukowej i wyników badań młodych naukowców ma strukturę odpowiadającą postawionym celom naukowym i składa się czterech części:
1. Wielowymiarowe spojrzenie na koncepcję marketingu mix;
2. Marketing w ochronie zdrowia;
3. Nowe media w marketingu;
4. Ekomarketing.

Kod wydawnictwa: 978-83-7947-572-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl