Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
MARKETING OKIEM MŁODYCH NAUKOWCÓW
red.AGNIESZKA BOJANOWSKA
Wydawnictwo: POLITECHNIKA LUBELSKA
Cena: 69.90 zł
62.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7947-572-8
stron: 177
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
Problematyka marketingu jest niezwykle rozległa i złożona. W publikacji zaprezentowano wyniki prac z szeroko rozumianego marketingu, a w szczególności odnoszące się do historii marketingu, gospodarki obiegu zamkniętego i ekomarketingu, współczesnych narzędzi marketingowych, customer relationship management, marketingu wizerunkowego, komunikacji marketingowej, a także mediów społecznościowych. Istotnym walorem publikacji jest integracja środowiska młodych badaczy eksplorujących tematykę marketingową. Publikacja będąca efektem prezentacji myśli naukowej i wyników badań młodych naukowców ma strukturę odpowiadającą postawionym celom naukowym i składa się czterech części:
1. Wielowymiarowe spojrzenie na koncepcję marketingu mix;
2. Marketing w ochronie zdrowia;
3. Nowe media w marketingu;
4. Ekomarketing.
Kod wydawnictwa: 978-83-7947-572-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.