PODSTAWY MARKETINGU DLA INŻYNIERÓW
ELŻBIETA JENDRZEJCZAK, AGNIESZKA TOMCZAK
Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
Cena: 20.90 zł
18.81 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7207-366-X
169 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2003
Przedmowa
Rozdział I. Istota marketingu1.Pojęcie marketingu2.Orientacje rozwoju przedsiębiorstw3.Wymiary marketingu4.Funkcje marketingu5.Zasady marketingu6.Zastosowanie i korzyści z marketingu
Rozdział II. Uwarunkowania działań marketingowych1.Otoczenie zewnętrzne1.1.Makrootoczenie1.2.Mikrootoczenie2.Czynniki wewnętrzne
Rozdział III. System informacji i badania marketingowe1.Struktura systemu informacji marketingowej2.Rola i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie3.Przedmiot, typy i obszary badań4.Procedura badań marketingowych4.1.Przygotowanie badania4.2.Realizacja projektu badania
Rozdział IV. Zachowania nabywców1.Rodzaje nabywców2.Uwarunkowania zachowań nabywców indywidualnych3.Proces zakupu3.1.Proces zakupu konsumenta3.2.Proces zakupu nabywców instytucjonalnych4.Zarządzanie zadowoleniem nabywców
Rozdział V. Segmentacja rynku1.Istota segmentacji2.Procedura segmentacji rynku3.Kryteria segmentacji rynku
Rozdział VI. Produkt1.Zakres pojęcia produktu2.Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych i dóbr produkcyjnych3.Cykl życia produktu4.Koncepcja portfolio5.Strategie produktowe6.Marka, nazwa, opakowanie7.Nowe produkty
Rozdział VII. Cena jako element marketingu1.Miejsce ceny w marketingu-mix2.Cele decyzji cenowych3.Uwarunkowania decyzji cenowych4.Porównanie dwóch wybranych strategii cenowych5.Realizacja polityki cen w praktyce
Rozdział VIII. Promocja - polityka komunikowania się firmy z klientami1.Funkcje, cele i uwarunkowania promocji2.Charakterystyka narzędzi promocji2.1.System identyfikacji2.2.Reklama2.3.Promocja sprzedaży i merchandising2.4.Sprzedaż osobista2.5.Public relations2.6.Publicity2.7.Sponsoring, mecenat, protektorat i patronat2.8.Marketing bezpośredni3.Wybór strategii promocyjnej przedsiębiorstwa i jej realizacja w praktyce
Rozdział IX. Dystrybucja1.Istota dystrybucji2.Wybór systemu sprzedaży3.Kanały dystrybucji4.Strategie dystrybucji5.Fizyczna dystrybucja towarów6.Rola dystrybucji w wypracowaniu przewagi konkurencyjnej
Rozdział X. Zarządzanie marketingiem1.Zakres zarządzania marketingiem2.Wybór strategii rozwoju3.Biznesplan a plan działań marketingowych4.Organizacja działalności marketingowej5.Plan operacyjny
Zalecana literatura
Kod wydawnictwa: 83-7207-366-X
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.