Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE I KOMUNIKOWANIE W SAMORZĄDZIE - TRENDY I PERSPEKTYWY

INNOWACJE I KOMUNIKOWANIE W SAMORZĄDZIE - TRENDY I PERSPEKTYWY

red.ZBIGNIEW CHMIELEWSKI, red.JAROSŁAW RECZEK, red.DARIUSZ TWORZYDŁO

Wydawnictwo: NEWSLINE SP. Z O.O.

Cena: 35.00 zł 31.50 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-927713-6-4

206 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Dawno choć dla niektórych niepostrzeżenie, minęły czasy gdy wystarczyło budować chodnik czy remontować szkołę aby być uważanym za dobrego gospodarza gminy. W obecnych realiach nie wystarczy nawet autostrada, obwodnica czy baseny termalne jeśli samorząd nie potrafi o tym komunikować do szerokiego grona interesariuszy. Społeczności powstają juz nie tylko w bezpośrednim kontakcie, który dawniej jeśli był niemożliwy, to grupy przestawały istnieć. Wokół kwestii interesujących ludzi, w błyskawicznym tempie za pośrednictwem internetu i mediów społecznościowych powstają społeczności nie rzadko wielotysięczne, które dzięki współczesnej technice mogą wywierać wpływ w zasadzie globalny. Informacje obiegają w czasie rzeczywistym nie tylko kraje ale cały świat. Radykalnym zmianom uległa rola tradycyjnych mediów drukowanych, pojęcie dostępu do informacji rozumiane w sposób dotychczasowy zmieniło swoją istotę. Wobec tych i podobnych uwarunkowań zmieniają się zadania i sposób funkcjonowania samorządu, metody budowania relacji z interesariuszami, budowanie wizerunku i reputacji gminy, miasta czy regionu.Warto zatem nie zamykać się wyłącznie w kręgach własnych ale sięgać po wiedzę i doświadczenia naukowców, teoretyków i praktyków komunikowania, specjalistów, znawców nowoczesnych narzędzi i metod wymiany informacji i tworzenia więzi opartych na zaufaniu, tak aby życie loalnych społeczności, współdziałanie z samorządem, rozwiązywanie trudności i konfliktów przebiegało tak pomyślnie jak to tylko możliwe i z korzyścią dla wszystkich mieszkańców. Niniejsze wydawnictwo oddajemy w Państwa ręce z nadzieją, że będzie przyczynkiem do wzrostu wiedzy i poszerzenia horyzontów w tym zakresie.Ze wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp Sebastian Chachołek

Galeria smaków - czyli przyszłość marketingu miejsc Zbigniew Chmielewski, Dariusz TworzydłoProwadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialnew procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy Aneta Czarniecka, Hubert OchmańskiKomunikacja samorządu z obywatelami Magdalena Grabarczyk-TokajMedialna rywalizacja miast o tytuł Europejskiej Stolicy Kulturyw 2016 roku Adam GrzegorczykWarszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawyw kontekście Euro 2012Katarzyna Kadaj-Kuca, Paweł KucaFora internetowe - między siłą a problemem Internetu Barbara Małgorzata KolbusRola NGO‘-s w budowaniu tożsamości miasta Artur Kotliński, Jarosław SawickiWizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożeniaKrzysztof KubiakElementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładziegminy Niepołomice Paweł KucaO skutecznej komunikacji - klasyczne i nowe narzędzia komunikacjiw samorządzie terytorialnym Iwona OsmólskaSpołeczna odpowiedzialność biznesu oczami mieszkańców Lęborka Zuzanna Słomczewska, Michał RogeWykorzystanie aktywności społecznej w marketingu miejsc Agata Szmulik, Stanisław Ślusarczyk, Radosław ŚlusarczykInformacja, wiedza i kreatywność podstawą wypracowywaniapotencjału administracji samorządowej Norbert Życzyński, Dariusz TworzydłoNowoczesna i skuteczna strategia promocji samorządu przy użyciuMacierzy Celów Wizerunkowych oraz technologii QR kod

Kod wydawnictwa: 978-83-927713-6-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl