OUTSOURCING IDEA KONCEPCJA STANDARD
JOACHIM FOLTYS
Wydawnictwo: TNOiK
Cena: 69.90 zł
62.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7285-848-1
334 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Outsourcing jest współcześnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się koncepcją stosowaną w organizacjach funkcjonujacych w środowisku realnym, jak i w organizacjach wirtualizujących swoją działalność (w przyszłości organizacje wirtualne). Na podstawie Global-outsourcingu-Market wartość globalnego rynku outsourcingu od roku 2000 do roku 2014 zwiększyła się z poziomu 45,6 mld USD do poziomu 88,9 mld USD i jest planowany coroczny przyrost rynku na poziomie od 5 do 10%. Implikacje zastosowania outsourcingu w funkcjonowaniu organizacji, to m.in. Kreacja takich nowoczesnych koncepcji, jak: koncepcja "Cloud Organization", koncepcja organizacji "rozmytych" - "Crowling Business" koncepcja outsourcingu "łańcuchowego", koncepcja "Cloud Computing" i inne.Ze wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Istota outsourcingu1.1. Dualność outsourcingu 1.2. Obszary, funkcje, procesy, produkty, usługi 1.3. Korzyści i ograniczenia 1.4. Rodzaje i kierunki rozwoju 1.5. Innowacyjność Rozdział 2. Outsourcing dla konstrukcji organizacji2.1. Kierunki rozwoju konstrukcji organizacji 2.2. Konstrukcja struktury firm rodzinnych 2.3. Sieciowanie, klastering, foresight 2.4. Struktura organizacyjna typu "Cloud Organization" Rozdział 3. Wybrane aspekty w stosowaniu outsourcingu3.1. Konstrukcja umowy outsourcingu 3.2. Podejście procesowe dla stosowania outsourcingu 3.3. Outsourcing w kształtowaniu wartości organizacji 3.4. Harmonia i efekt synergii w organizacji stosującej outsourcing 3.5. System wczesnego ostrzegania w organizacji stosującej outsourcing Rozdział 4. Pracownik w organizacji stosującej outsourcing4.1. Pracownik - wykonawca zleceniodawcy 4.2. Menedżer zleceniodawcy 4.3. Pracownik oraz menedżerowie zleceniobiorcy 4.4. Uwarunkowania kulturowe 4.5. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniemwirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego Podsumowanie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-7285-848-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.