Dodano produkt do koszyka

Promocja

OUTSOURCING IDEA KONCEPCJA STANDARD

OUTSOURCING IDEA KONCEPCJA STANDARD

JOACHIM FOLTYS

Wydawnictwo: TNOiK

Cena: 69.90 zł 62.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7285-848-1

334 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Outsourcing jest współcześnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się koncepcją stosowaną w organizacjach funkcjonujacych w środowisku realnym, jak i w organizacjach wirtualizujących swoją działalność (w przyszłości organizacje wirtualne). Na podstawie Global-outsourcingu-Market wartość globalnego rynku outsourcingu od roku 2000 do roku 2014 zwiększyła się z poziomu 45,6 mld USD do poziomu 88,9 mld USD i jest planowany coroczny przyrost rynku na poziomie od 5 do 10%. Implikacje zastosowania outsourcingu w funkcjonowaniu organizacji, to m.in. Kreacja takich nowoczesnych koncepcji, jak: koncepcja "Cloud Organization", koncepcja organizacji "rozmytych" - "Crowling Business" koncepcja outsourcingu "łańcuchowego", koncepcja "Cloud Computing" i inne.Ze wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Istota outsourcingu1.1. Dualność outsourcingu 1.2. Obszary, funkcje, procesy, produkty, usługi 1.3. Korzyści i ograniczenia 1.4. Rodzaje i kierunki rozwoju 1.5. Innowacyjność Rozdział 2. Outsourcing dla konstrukcji organizacji2.1. Kierunki rozwoju konstrukcji organizacji 2.2. Konstrukcja struktury firm rodzinnych 2.3. Sieciowanie, klastering, foresight 2.4. Struktura organizacyjna typu "Cloud Organization" Rozdział 3. Wybrane aspekty w stosowaniu outsourcingu3.1. Konstrukcja umowy outsourcingu 3.2. Podejście procesowe dla stosowania outsourcingu 3.3. Outsourcing w kształtowaniu wartości organizacji 3.4. Harmonia i efekt synergii w organizacji stosującej outsourcing 3.5. System wczesnego ostrzegania w organizacji stosującej outsourcing Rozdział 4. Pracownik w organizacji stosującej outsourcing4.1. Pracownik - wykonawca zleceniodawcy 4.2. Menedżer zleceniodawcy 4.3. Pracownik oraz menedżerowie zleceniobiorcy 4.4. Uwarunkowania kulturowe 4.5. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniemwirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego Podsumowanie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7285-848-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl