ORGANIZACJE UCZĄCE SIĘ TEORIA I PRAKTYKA
MAGDALENA GORZELANY-DZIADKOWIEC
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
Cena: 24.90 zł
22.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7252-706-6
97 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Niniejszy skrypt jest przeznaczony dla słuchaczy studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na kierunku ekonomia oraz finanse i rachunkowość. Ma służyć jako dydaktyczna pomoc do zajęć z przedmiotu "organizacje uczące się" oraz "zarządzanie wiedzą". Jego celem jest przedstawienie istoty i charakterystyki organizacji uczących się, a także procesu wprowadzania zmian w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Książka składa się z dwóch części: pierwszej, w której poruszane są problemy teoretyczne, i drugiej - zawierającej analizy przypadków przedsiębiorstw. Omówione przykłady mają stanowić pomoc w dokonywaniu analiz obszarów, w których organizacje powinny się uczyć. W założeniu autorki mają one także ułatwić zrozumienie zjawisk charakterystycznych dla organizacyjnego uczenia się.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Specyfika organizacji uczących się
1.1. Pojęcie organizacji uczącej się oraz jej cechy
1.2. Proces uczenia się organizacji
1.3. Znaczenie wiedzy w koncepcji organizacji uczącej się
Pytania kontrolne
2. Analiza procesów uczenia się w organizacjach
2.1. Pomiar procesów organizacyjnego uczenia się w różnych wymiarach
2.2. Metodyka diagnozowania organizacyjnego uczenia się
2.3. Diagnoza oraz kierunki doskonalenia organizacji uczącej się
Pytania kontrolne
3. Metodyka doskonalenia procesów uczenia się w organizacjach
3.1. Wybrane metody doskonalenia procesów uczenia się
3.2. Wybrane modele doskonalenia organizacji uczących się
3.3. Planowanie procesu uczenia się w organizacjach
Pytania kontrolne
4. Przegląd doświadczeń organizacji uczących się
4.1. Własna definicja organizacji uczących się
4.2. Proces organizacyjnego uczenia się na przykładzie PGNiG
4.3. Postęp technologiczny a organizacja ucząca się na przykładzie
firmy Microsoft
4.4. Innowacyjne przedsiębiorstwo na przykładzie Laboratorium Kosmetycznego
Dr Irena Eris
4.5. Przedsiębiorstwo zorientowane na klienta na przykładzie sieci domów
handlowych Ikea
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-7252-706-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.