Dodano produkt do koszyka

Promocja

DETERMINANTY DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW BRANŻY CUKIERNICZEJ W POLSCE

DETERMINANTY DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW BRANŻY CUKIERNICZEJ W POLSCE

KINGA KARPIŃSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU

Cena: 42.90 zł 38.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7431-628-6

204 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Większość opracowań dotyczących branży cukierniczej skupia swoją uwagę zarówno na podmiotach zagranicznych, jak i krajowych. W opinii autora istnieje zatem luka w badaniach dotyczących problematyki innowacyjności polskich przedsiębiorstw branży cukierniczej. Brakuje przede wszystkim szerszej identyfikacji i oceny poszczególnych czynników wpływających na wzrost innowacyjności tych podmiotów w stosunku do konkurencji zagranicznej.

Problemem jest niska innowacyjność polskich przedsiębiorstw branży cukierniczej. Zatem celem monografii jest ocena wybranych czynników wpływających na wzrost poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw branży cukierniczej. Z kolei celami szczegółowymi są:
1. miejscowienie działalności innowacyjnej polskich przedsiębiorstw
przemysłowych na tle teorii innowacji.
2. yodrębnienie czynników decydujących o aktywności innowacyjnej badanych przedsiębiorstw.
3. naliza poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw branży
cukierniczej.
4. kreślenie barier rozwoju innowacyjności polskich przedsiębiorstw
branży cukierniczej.
5. dentyfikacja wewnętrznych czynników kształtujących działalność
innowacyjną badanych przedsiębiorstw.
6. dentyfikacja zewnętrznych czynników kształtujących działalność
innowacyjną badanych przedsiębiorstw.
7. cena warunków, jakie powinny być spełnione, aby nastąpił wzrost
zachowań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

Rozdział 1.
INNOWACYJNOŚĆ - RAMY TEORETYCZNE
1.1. Typologia definicji innowacji
1.2. Źródła i rodzaje innowacji
1.3. Modele procesu innowacyjnego
1.4. Mierniki innowacyjności przedsiębiorstw

Rozdział 2.
UWARUNKOWANIA INNOWACYJNOŚCI
2.1. Klasyfikacja uwarunkowań innowacyjności przedsiębiorstw
2.2. Uwarunkowania zewnętrzne
2.3. Uwarunkowania wewnętrzne

Rozdział 3.
AKTYWNOŚĆ INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORSTW BRANŻY CUKIERNICZEJ W POLSCE
3.1. Charakterystyka przedsiębiorstw branży cukierniczej w Polsce
3.2. Organizacja i metodyka badań empirycznych
3.3. Działalność innowacyjna wybranych przedsiębiorstw branży cukierniczej
3.4. Bariery działalności innowacyjnej badanych przedsiębiorstw

Rozdział 4.
UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW BRANŻY CUKIERNICZEJ
4.1. Wpływ uwarunkowań zewnętrznych na poziom aktywności innowacyjnej
przedsiębiorstw oraz perspektywy zmian ich wykorzystania
4.2. Ocena siły i charakteru wewnętrznych uwarunkowań na aktywność innowacyjną
przedsiębiorstw oraz perspektywy zmian ich wykorzystania

Rozdział 5.
OGÓLNY MODEL DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW
BRANŻY CUKIERNICZEJ W POLSCE
5.1. Ranking najistotniejszych czynników stymulujących i hamujących działalność innowacyjną badanych przedsiębiorstw
5.2. Proponowany model działalności innowacyjnej przedsiębiorstw branży cukierniczej
z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych badań

ZAKOŃCZENIE.
Załącznik 1
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-7431-628-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl