Dodano produkt do koszyka

Promocja

ORGANIZACJE KOMERCYJNE I NIEKOMERCYJNE WOBEC WZMOŻONEJ KONKURENCJI ORAZ WZRASTAJĄCYCH WYMAGAŃ KONSUMENTÓW

ORGANIZACJE KOMERCYJNE I NIEKOMERCYJNE WOBEC WZMOŻONEJ KONKURENCJI ORAZ WZRASTAJĄCYCH WYMAGAŃ KONSUMENTÓW

RED.ANNA UJWARY-GIL, red.ADAM NALEPKA

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W NOWYM SĄCZU

Cena: 36.65 zł 32.99 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-88-421-62-4

379 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009

Niniejsze opracowanie prezentuje referaty przygotowane i prezentowane na VIII Seminarium Młodych Pracowników Nauki, Doktorantów i Adiunktów.
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień:
organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych,
organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej,
organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego,
współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi,
finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi.
Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania. Publikowane referaty zostały zmienione, uzupełnione i udoskonalone po uwzględnieniu uwag recenzentów oraz dyskusji, jaka wywiązała się po ich prezentacji.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie
I. Organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań
1. Propozycja metody ustalania definicji w układzie wielkości organizacyjnych - Olaf Flak
2. Przyczynek do badania koncepcji opartych na poznaniu i zrozumieniu istotnych czynników kształtujących alianse strategiczne przedsiębiorstw - Bartosz Boćko
3. Etapy w koncepcjach wczesnego rozpoznania zmian w otoczeniu organizacji - Janusz Bąk
4. Identyfikacja powiązań między sytuacjami negocjacyjnymi - Andrzej Kozina
5. Wpływ podejścia partnerskiego usługodawcy na potencjał relacyjny usługodawcy - próba empirycznej weryfikacji hipotezy - Przemysław Stach
6. Przyczyny upadku karteli - Zbigniew Tokarski
II. Organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej
7. Analiza działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu gospodarczego - Ludomir Handzel
8. Funkcjonowanie niemieckich przedsiębiorstw sportowych w warunkach globalizacji - Artur Grabowski
9. Strategia zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach usług spedycyjnych - Justyna Jankowska
10. Raportowanie jako ważny element powiązania społecznej odpowiedzialności ze strategią organizacji - Grzegorz Baran
11. Komunikacja indywidualna jako kluczowy element marketingu relacji - Agnieszka Presz
12. Ocena poziomu relacji b2b w kanałach dystrybucji materiałów budowlanych - wyniki badań - Marek Rutkowski
III. Organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego
13. Inwestycje jako czynnik kształtowania ładu przestrzennego na przykładzie miasta Zamościa - Agnieszka Telega, Ivan Telega
14. Ekologiczne i ekonomiczne aspekty zastosowania biogazu z wysypisk jako odnawialnego źródła energii w Polsce - Gabriela Kierzyk
15. Zasady funkcjonowania lokalnego transportu zbiorowego - Krzysztof Wąsowicz
16. Zarządzanie wiedzą w organizacji a wspólnoty praktyki - Agnieszka Wieprzycka
17. Analiza sektora badawczo-rozwojowego w Małopolsce w latach 2000-2007 - Paweł Kupczak
18. Współpraca organizacji badawczych z uniwersytetem w regionie - doświadczenia norweskie - Anna Ujwary-Gil
19. Wyzwania wobec badań naukowych prowadzonych przez uczelnie w europejskiej przestrzeni badawczej - Karolina Zioło
IV. Współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi
20. Modele implementacji strategii przedsiębiorstwa - Gracjana Noga
21. Wymiary i kryteria oceny efektywności organizacji pozarządowych - Tomasz Kafel, Bernard Ziębicki
22. Rola outsourcingu w zmiennym otoczeniu przedsiębiorstwa - Paweł Dowgier
23. Perspektywy i uwarunkowania rozwoju outsourcingu usług dla sił zbrojnych w Polsce - Andrzej Lis
24. Outsourcing i jego wymogi na przykładzie wybranej spółdzielni mieszkaniowej - Katarzyna Kolud
25. Podejście konfiguracyjne w realizacji strategii restrukturyzacji z wykorzystaniem outplacementu - Adrian Pyszka
26. Telepraca jako źródło korzyści gospodarczych i społecznych - Piotr Sułkowski
27. Wyzwania i problemy wartościowania kompetencji - Bernard Ziębicki
V. Finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi
28. Controlling wartości przedsiębiorstwa - Małgorzata Ciepielowska - Sroka
29. Wpływ fazy rozwoju projektu innowacyjnego na możliwość wyboru źródła finansowania przedsiębiorstw przemysłowych - Izabela Iwanienko
30. Instrumenty finansowania inwestycji w kapitał ludzki w perspektywie 2007-2013 - Beata Nowak
31. Podatki dochodowe a funkcje polityki finansowej - Aleksander Suseł, Tomasz Wołowiec
32. Restrukturyzacja banków komercyjnych warunkach kryzysu finansowego - Maria Gabryś

Kod wydawnictwa: 978-83-88-421-62-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl