ODKRYĆ ZARZĄDZANIE
KATARZYNA CZAINSKA
Wydawnictwo: PWN
Cena: 41.90 zł
35.20 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-01-16422-5
255 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o czym przekonują nas krzykliwe tytuły książek zapełniających półki księgarskie, nie można zostać liderem w trzy dni czy też zdobyć wystarczających umiejętności negocjacyjnych trenując przez sen. Można natomiast uczyć się od najlepszych i poznać teoretyczne podstawy ich sukcesu.
Autorka przedstawia zastosowanie wybranych koncepcji zarządzania w praktyce i poszukuje w teorii zarządzania wskazówek dla menedżerów, które będą pomocne w ich codziennej pracy. Podkreślając interdyscyplinarność zarządzania, prezentuje najważniejsze teorie w powiązaniu z innymi dziedzinami nauki, np. psychologią, pedagogiką i andragogiką.
Nowatorskie ujęcie tematu, oryginalny dobór przykładów oraz żywy język sprawiają, że po książkę sięgną czytelnicy zainteresowani tematyką zarządzania, przede wszystkim menedżerowie, słuchacze studiów podyplomowych, a także studenci.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Wszechstronni twórcy zarządzania
Rozdział 2. Motomanagement
2.1. Geniusz Forda
2.2. Fenomen Toyoty
2.3. Motomanagement
Rozdział 3. Managementfiction
Rozdział 4. Globalizacja i interkulturowość w zarządzaniu
4.1. Globalizacja w kontekście zarządzania
4.2. Interkulturowość w globalnym zarządzaniu
4.2.1. Kultura jednostki a kultura organizacji
4.2.2. Interkulturowość organizacji
Rozdział 5. Model Markowa w zarządzaniu mobilnością wewnątrz-organizacyjną
5.1. Pojęcie i rodzaje intramobilności
5.2. Model Markowa w zarządzaniu intramobilnością
Rozdział 6. Kompetencje w zarządzaniu
6.1. Kompetencje indywidualne - definicje, podział
6.2. Kompetencje organizacyjne - definicje, podział
6.3. Zarządzanie kompetencjami a zarządzanie oparte
na kompetencjach
6.4. Aplikacje Evolute jako narzędzia diagnozowania kompetencji
indywidualnych i organizacyjnych
6.4.1. Podstawy teoretyczne
6.4.2. Zasady ewaluacji
6.4.3. Przykłady raportu wyników w wybranych aplikacjach Evolute
Rozdział 7. Przywództwo w modelu PMS (przedsiębiorca-menedżer-specjalista
7.1. Model PMS a struktura organizacyjna
7.2. Model PMS a kreatywność
7.3. Model PMS a przywództwo
7.4. Stymulowanie ról w modelu PMS jako element zarządzania
zasobami ludzkimi
Rozdział 8. Koło wiedzy i andragogika w zarządzaniu
8.1. Kolo wiedzy w zarządzaniu
8.2. Andragogika w zarządzaniu
8.3. Nowoczesne wpływy w technikach trenerskich i edukacyjnych
8.3.1. Programowanie neurolingwistyczne
8.3.2. Sztuka w andragogice
8.3.3. Przestrzenie wirtualne
Zakończenie
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Indeks nazwisk
Kod wydawnictwa: 978-83-01-16422-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.