Dodano produkt do koszyka

Promocja

OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI HOTELARSKIE CZ.2 KWALIFIKACJA HGT.03

OBSŁUGA GOŚCI W OBIEKCIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI HOTELARSKIE CZ.2 KWALIFIKACJA HGT.03

HANNA GÓRSKA-WARSEWICZ, MONIKA ŚWIĄTKOWSKA, BEATA SAWICKA, AGNIESZKA TUL-KRZYSZCZUK, EWA ŚWIASTAK, BEATA BILSKA

Wydawnictwo: FORMAT AB

Cena: 44.00 zł 39.60 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-89184-86-3

224 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Utrzymywanie czystości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
1.1. Obiekt hotelowy i jego otoczenie
1.2. Instalacje i urządzenia techniczne w budynku hotelowym
1.3. Pion pobytowy w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
1.3.1. Pojęcie, funkcje i rodzaje jednostek mieszkalnych
1.3.2. Wymagania kategoryzacyjne dotyczące jednostek mieszkalnych
Wyposażenie podstawowe i uzupełniające
1.3.3. Węzły higieniczno-sanitarne w jednostkach mieszkalnych
1.3.4. Wyposażenie jednostek mieszkalnych dla gości specjalnych
1.3.5. Pomieszczenia ogólnodostępne w obiektach świadczących usługi
hotelarskie
1.3.6. Środki transportu jako obiekty świadczące usługi noclegow
1.3.6.1. Usługi hotelarskie w transporcie kolejowym
1.3.6.2. Usługi hotelarskie w transporcie lotniczym
1.3.6.3. Usługi hotelarskie w żegludze pasażerskiej
1.3.6.4. Usługi hotelarskie w ruchomej bazie noclegowej
1.4. Organizacja pracy działu służby pięter
1.4.1. Struktura organizacyjna i zadania działu służby pięter
1.4.2. Stanowiska pracy i obowiązki pracowników
1.4.3. Organizacja i systemy pracy w dziale służby pięter
1.4.4. Rodzaje prac porządkowych i techniki sprzątania jednostek mieszkalnych,
pomieszczeń ogólnodostępnych i części rekreacyjnej obiektu
1.4.5. Urządzenie, sprzęt i środki czystości do prowadzenia prac porządkowych
w obiekcie
1.4.6. Przepisy prawa dotyczące odpowiedzialności materialnej za rzeczy gościa
oraz mienie obiektu
1.4.6.1. Odpowiedzialność hotelu za rzeczy wniesione
1.4.6.2. Przedawnienie roszczeń gościa hotelowego
1.4.6.3. Umowa hotelowa. Niedotrzymanie umowy hotelowej
1.4.7. Postępowanie z rzeczami znalezionymi oraz pozostawionymi przez gości
1.4.8. Dokumentacja działu służby pięter
2. Przygotowywanie i podawanie śniadań w obiekcie świadczącym usługi
hotelarskie
2.1. Usługi gastronomiczne w obiektach świadczących usługi hotelarskie
2.2. Zespół gastronomiczny i jego części składowe
2.3. Struktura organizacyjna hotelowego zespołu gastronomicznego
2.4. Śniadania hotelowe
2.4.1. Wiadomości wstępne
2.4.2. Godziny wydawania śniadań hotelowych
2.4.3. Formy zamówień śniadań i zasady odpłatności
2.4.4. Rodzaje śniadań hotelowych
2.4.5. Formy podawania śniadań
2.4.6. Zasady przechowywania produktów do przygotowania śniadań
2.4.7. Sprzęt i urządzenia pomocnicze do przygotowania śniadań
2.4.8. Metody i techniki przygotowania śniadań
2.4.8.1. Obróbka wstępna
2.4.8.2. Obróbka cieplna (termiczna)
2.4.9. Zasady serwowania śniadań
2.4.9.1. Serwowanie śniadań w restauracji hotelowe
2.4.9.2. Usługa room service - serwowanie śniadań do pokoju hotelowego
2.4.10. Sprzęt i zastawa stołowa wykorzystywane do ekspedycji śniadań
2.4.10.1. Rodzaj serwowanego śniadania a sposób nakrycia stołu
2.4.10.2. Organizacja bufetu śniadaniowego
2.4.10.3. Sprzęt pomocniczy do ekspedycji śniadań
2.4.11. Bielizna i zastawa stołowa
2.4.11.1. Bielizna stołowa
2.4.11.2. Zastawa stołowa
2.4.12. Formy obsługi konsumentów
2.4.13. Technika pracy kelnera
2.4.14. Przepisy prawne związane z bezpieczeństwem żywności i higieną
produkcji potraw. System HACCP
2.4.15. Przepisy sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące pracowników
serwujących śniadania
3. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
3.1. Pojęcie i podział usług hotelarskich dodatkowych
3.2. Usługi uzupełniające, fakultatywne, towarzyszące
3.3. Zakres usług dodatkowych w obiektach hotelarskich
3.4. Przygotowanie zamówionych usług do realizacji
3.5. Usługi kulturalno-rozrywkowe, rekreacyjno-sportowe, SPA & Wellness,
rehabilitacyjne
3.6. Usługi w zakresie opieki nad dziećmi
3.7. Usługi dla biznesu
3.8. Usługi konferencyjne
3.9. Usługi pralnicze
3.10. Usługi przechowywania bagażu
3.11. Depozyt hotelowy
3.12. Parkingi hotelowe i garaże
3.13. Usługi dodatkowe specjalne na życzenie gości
Literatura

Kod wydawnictwa: 978-83-89184-86-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl