Dodano produkt do koszyka

Promocja

KIERUNKI ROZWOJU INNOWACJI W TURYSTYCE

KIERUNKI ROZWOJU INNOWACJI W TURYSTYCE

red.nauk.BEATA REFORMAT, red.nauk.BARBARA PABIAN

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH

Cena: 24.90 zł 22.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7875-500-5

121 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy - menedżerowie zajmujący się na co dzień szeroko pojętą turystyką. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnień innowacyjności, w warstwie praktycznej zaś sformułowanie wniosków dotyczących badanej sfery, a także wskazanie nowych kierunków rozwoju innowacji w odniesieniu do branży turystycznej. Przed współczesnymi firmami turystycznymi pojawiają się bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe możliwości rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zostało oparte na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego strukturę tworzy dziewięć rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najmłodszego pokolenia naukowców - doktorantka dopiero rozpoczynająca swą karierę naukowo-dydaktyczną.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I

Granice innowacji w turystyce kulturowej (Barbara Pabian)

Rozdział II

Dark tourism jako niszowa forma turystyki kulturowej (Beata Reformat)

Rozdział III

City placement w kontekście pobudzania turystyki filmowej(Magdalena Sobocińska)

Rozdział IV

Vlog jako innowacyjna forma promocji przedsiębiorstw turystycznych(Aleksander Pabian)

Rozdział V

Wykorzystanie komunikacji marketingowej w procesie budowania wizerunku marki lokali gastronomicznych - nowe trendy na rynku polskim(Paulina Reformat)

Rozdział VI

Innowacje w sferze wyposażenia dodatkowego hoteli (Arnold Pabian) Rozdział VIIWykorzystanie narzędzi mediów społecznościowych w kształtowaniuwizerunku firm turystycznych (Beata Reformat, Paulina Reformat)

Rozdział VIII

Miejsce i rola konsumpcji turystycznej w nowym rozumieniu rozwoju zrównoważonego (Agata Małysa-Kaleta)

Rozdział IX

Ekonomia współdzielenia w innowacyjnych serwisach internetowych a turystyka zrównoważona (Paweł Piotrowski) Bibliografia

Spis fotografii Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-7875-500-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl