Dodano produkt do koszyka

Promocja

NOWOCZESNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNE Z ISO 9001:2015

NOWOCZESNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNE Z ISO 9001:2015

ANDRZEJ PACANA, DOROTA STADNICKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA RZESZOWSKA

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7934-440-6
 
268 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

Wprowadzenie
Każda organizacja dąży do optymalizacji mechanizmów prowadzonej działalności. Może to oznaczać zwiększenie udziału w rynku, zmniejszenie kosztów, wdrożenie efektywniejszego zarządzania czynnikami ryzyka czy podniesienie poziomu zadowolenia klienta. System zarządzania jakością stanowi strukturę, która umożliwia monitorowanie i zwiększanie efektywności działań w każdym obszarze. Na¸przeciw tym dążeniom wychodzą normy ISO serii 9000.
Norma ISO 9001 to bez wątpienia standard cieszący się największym uznaniem na świecie spośród norm dotyczących systemowego zarządzania jakością. Korzysta z niej około 1 mln 200 tys. organizacji w 161 krajach. Jej założenia odnoszą się nie tylko do zarządzania jakością, lecz także do ogólnych kwestii związanych z systemowym zarządzaniem. Pomaga organizacjom w osiąganiu większego zadowolenia klienta i lepszej motywacji pracowników oraz ułatwia ciągłe udoskonalanie mechanizmów działania.
Zmieniające się konteksty, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, wymuszają na komitecie opracowującym normy ISO serii 9000 (TC 176) aktualizowanie norm. Ostatnia taka nowelizacja miała miejsce w 2015 r. W jej ramach wprowadzono m.in. podejście oparte na ryzyku, podejście procesowe stało się wymaganiem, a dokumentacja została zminimalizowana. W związku z tym organizacje posiadające system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 będą zmuszone w trzyletnim okresie przejściowym dostosować posiadany system do wymagań normy ISO 9001:2015. Organizacje pragnące wdrożyć taki system też będą musiały poznać wymagania znowelizowanego systemu.
Książka jest dedykowana zarówno organizacjom posiadającym już ten sy¸tem, jak i wszystkim jednostkom zainteresowanym systemowym zarządzaniem jakością. Publikacja jest przeznaczona nie tylko dla osób praktycznie pragnących wprowadzić wymagania ISO 9001:2015, lecz także dla studentów studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i słuchaczy studiów podyplomowych.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

1. Podstawy norm ISO serii 9000
1.1. Geneza i struktura aktualnej rodziny norm ISO serii 9000
1.2. Podstawowe pojęcia i zasady zarządzania jakością
1.3. Terminy i definicje stosowane w systemach zarządzania jakością
Literatura

2. Współczesne podejście w systemach zarządzania jakością
2.1. Kontekst organizacji i zainteresowane strony
2.2. Zarządzanie procesowe
2.2.1. Identyfikacja procesów i powiązań między procesami
2.2.2. Wdrożenie podejścia procesowego i ocena funkcjonowania
procesów
2.3. Zarządzanie ryzykiem
Literatura

3. Wymagania normy ISO 9001:2015-10
3.1. Przegląd zmian aktualizacyjnych z 2015 r
3.2. Przegląd wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015-10
Literatura

4. Wdrażanie systemów zarządzania jakością
4.1. Projektowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem
podstawowych pojęć i zasad
4.2. Metodyki wdrażania systemów zarządzania jakością
4.3. Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością
4.4. Diagnozowanie aktualnego systemu zarządzania jakością
4.5. Błędy, szanse i ryzyko związane z wdrażaniem systemu zarządzania
jakością
Literatura

5. Dokumentacja systemu zarządzania jakością
5.1. Wprowadzenie i struktura dokumentacji
5.2. Cele i polityka jakości
5.3. Procedury, karty procesów i instrukcje
5.4. Nadzór nad udokumentowanymi informacjami
Literatura

6. Audity jakości
6.1. Istota i klasyfikacja auditów jakości
6.2. Etapy i dokumentowanie wewnętrznych auditów jakości
6.2.1. Zarządzanie programem auditów
6.2.2. Prowadzenie auditów
6.2.3. Dokumentowanie auditów
6.3. Rola auditorów w procesie auditu
Literatura

Doskonalenie systemów zarządzania jakością
7.1. Wytyczne normy PN-EN ISO 9004:2010
7.2. Wytyczne normy PN-EN ISO 19011:2012
7.3. Doskonalenie i rozwój w kierunku zintegrowanych systemów
zarządzania
Literatura

Kod wydawnictwa: 978-83-7934-440-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl