NOWOCZESNE METODY W ANALITYCE TOWAROZNAWCZEJ
red.nauk.ANNA GLISZCZYŃSKA-ŚWIGŁO, red.nauk.EWA SIKORSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 27.90 zł
25.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7417-725-2 160 stron |
|
Zagadnienia związane z rozwojem i tworzeniem nowych metod służących ocenie jakości oraz ich zastosowaniami, stanowią jeden z centralnych obszarów zainteresowań towaroznawstwa i są wiodącym nurtem badań prowadzonych w Katedrze Instrumentalnych Metod Oceny Jakości. W niniejszym numerze Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zawarto artykuły, w których pracownicy Katedry Instrumentalnych Metod Oceny Jakości prezentują przegląd wybranych metod oceny jakości stosowanych w analityce towaroznawczej.SPIS TREŚCIWSTĘP (Bożena Tyrakowska, Ewa Sikorska, Anna Gliszczyńska-Świgło) Jacek Kozioł Wyzwania dla nauk towaroznawczych Anna Gliszczyńska-Świgło, Anna Koziołowa Oznaczanie witaminy B, i jej pochodnych wybranymi technikami chromatograficznymi Bożena Tyrakowska Aktywność przeciwutleniająca związków polifenolowych. Metody badania i czynniki decydujące o aktywności przeciwutleniającej Ewa Sikorska Metody fluorescencyjne w ocenie jakości żywności Krzysztof Wójcicki Ocena jakości olejów roślinnych z wykorzystaniem metod spektroskopii w podczerwieni Anna Gliszczyńska-Świgło Obiektywny pomiar barwy wyrobów Katarzyna Pawlak-Lemańska, Katarzyna Nowosad, Jarosław Chmielewski Obiektywna ocena zapachu z zastosowaniem elektronicznego nosa Katarzyna Pawlak-Lemańska Nowe techniki stosowane w badaniach preferencji konsumenckich Katarzyna Włodarska, Ewa Sikorska Planowanie doświadczeń w rozwoju nowych produktów spożywczych
Kod wydawnictwa: 978-83-7417-725-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.