Dodano produkt do koszyka

Promocja

NOWOCZESNE METODY W ANALITYCE TOWAROZNAWCZEJ

NOWOCZESNE METODY W ANALITYCE TOWAROZNAWCZEJ

red.nauk.ANNA GLISZCZYŃSKA-ŚWIGŁO, red.nauk.EWA SIKORSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 27.90 zł 25.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-725-2

160 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

 

Zagadnienia związane z rozwojem i tworzeniem nowych metod służących ocenie jakości oraz ich zastosowaniami, stanowią jeden z centralnych obszarów zainteresowań towaroznawstwa i są wiodącym nurtem badań prowadzonych w Katedrze Instrumentalnych Metod Oceny Jakości. W niniejszym numerze Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zawarto artykuły, w których pracownicy Katedry Instrumentalnych Metod Oceny Jakości prezentują przegląd wybranych metod oceny jakości stosowanych w analityce towaroznawczej.SPIS TREŚCIWSTĘP (Bożena Tyrakowska, Ewa Sikorska, Anna Gliszczyńska-Świgło) Jacek Kozioł Wyzwania dla nauk towaroznawczych Anna Gliszczyńska-Świgło, Anna Koziołowa Oznaczanie witaminy B, i jej pochodnych wybranymi technikami chromatograficznymi Bożena Tyrakowska Aktywność przeciwutleniająca związków polifenolowych. Metody badania i czynniki decydujące o aktywności przeciwutleniającej Ewa Sikorska Metody fluorescencyjne w ocenie jakości żywności Krzysztof Wójcicki Ocena jakości olejów roślinnych z wykorzystaniem metod spektroskopii w podczerwieni Anna Gliszczyńska-Świgło Obiektywny pomiar barwy wyrobów Katarzyna Pawlak-Lemańska, Katarzyna Nowosad, Jarosław Chmielewski Obiektywna ocena zapachu z zastosowaniem elektronicznego nosa Katarzyna Pawlak-Lemańska Nowe techniki stosowane w badaniach preferencji konsumenckich Katarzyna Włodarska, Ewa Sikorska Planowanie doświadczeń w rozwoju nowych produktów spożywczych

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-725-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl