Dodano produkt do koszyka

Promocja

JAKOŚĆ 4.0 W WARUNKACH CZWARTEJ REWOLUCJI PRZEMYSŁOWEJ

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

JAKOŚĆ 4.0 W WARUNKACH CZWARTEJ REWOLUCJI PRZEMYSŁOWEJ

ADAM SKRZYPEK, ELŻBIETA SKRZYPEK

Wydawnictwo: UMCS

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-227-9723-5

304 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023

 

Nowe podejście do jakości i zarządzania nią stało się koniecznością w warunkach rewolucji cyfrowej. Wdrażanie systemów cyberfizycznych umożliwia zmianę architektury systemu zarządzania produkcją. Zastosowanie nowych technologii wymusza zmiany w podejściu do jakości 4.0. Celem monografii jest pokazanie istoty, znaczenia i miejsca jakości 4.0 w przemyśle 4.0 oraz wskazanie na powiązania zachodzące między nimi. Przedstawiono stan badań, w tym autorskich, w odniesieniu do tych koncepcji. Wskazano kierunki rozwoju koncepcji przemysłu 4.0 i jakości 4.0 w warunkach społeczeństwa 5.0.
Z wprowadzenia

Rozważania zawarte w monografii skoncentrowano na problematyce jakości 4.0 w kontekście rewolucji 4.0 (...). Tematyka opracowania jest bardzo aktualna i ważna z naukowego i praktycznego punktu widzenia. Temat jest istotny dla społeczności naukowej, praktyków biznesowych oraz osób zainteresowanych rozwojem i przyszłością przemysłu. Książka może przyczynić się do pogłębienia wiedzy na temat wpływu rewolucji 4.0 na jakość, dostarczyć praktyczne wskazówki dotyczące doskonalenia systemów zarządzania jakością oraz promować innowacyjne podejście do jakości w erze cyfrowej.
Z recenzji. prof. dr hab. Joanny Paliszkiewicz

 

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

1. Jakość 4.0 jako wymóg współczesności
1.1. Istota jakości 4.0
1.2. Wyznaczniki i definicje jakości 4.0
1.3. Jakość 4.0 jako nowe spojrzenie na jakość

2. Przemysł 4.0
2.1. Istota i cele przemysłu 4.0
2.2. Cechy i komponenty przemysłu 4.0
2.3. Technologie kreujące czwartą rewolucję przemysłową
2.4. Wybrane definicje przemysłu 4.0
2.5. Modele biznesowe w przemyśle 4.0
2.6. Korzyści związane z wprowadzeniem rozwiązań
w ramach przemysłu 4.0

3. Przemysł 4.0 a zarządzanie jakością 4.0
3.1. Możliwości rozwoju praktyk zarządzania jakością
3.2. Obszary zarządzania jakością angażujące rozwiązania przemysłu 4.0 -
kontrola jakości 4.0

4. Jakość 4.0 nadzieją na lepszy świat - szansa na rozwój i sukces organizacji
w społeczeństwie cyfrowym
4.1. Jakość 4.0 w warunkach społeczeństwa 4.0
4.2. Uwarunkowania jakości życia w warunkach COVID-19 - wpływ
technologii przemysłu 4.0

5. Jakość 4.0, zarządzanie jakością 4.0 i przemysł 4.0 - aspekty empiryczne
5.1. Jakość 4.0 i zarządzanie jakością 4.0 w warunkach rewolucji
przemysłowej w świetle badań
5.2. Jakość 4.0 w warunkach rewolucji przemysłowej - wyniki badań
własnych
5.3. Analiza statystyczna wyników badań odnoszących się do jakości 4.0
w warunkach przemysłu 4.0

6. Aspekty ludzkie w jakości 4.0
6.1. Kompetencje cyfrowe jako wymóg funkcjonowania w warunkach
rewolucji 4.0
6.2. Istota i rodzaje kompetencji cyfrowych w warunkach rewolucji 4.0
oraz ich wpływ na jakość 4.0
6.3. Powiązanie kompetencji przemysłu 4.0 i jakości 4.0 w zarządzaniu
jakością 4.0
6.4. Kompetencje jako miara dojrzałości organizacyjnej i cyfrowej
6.5. Wpływ nieciągłości rozwoju na kompetencje w warunkach
przemysłu 4.0
6.5. Uczenie się i nauczanie - rola uczelni wyższych w kształtowaniu
kompetencji przyszłości

7. Normalizacja w jakości 4.0 i audyt 4.0 w ramach przemysłu 4.0
7.1. Cele normalizacji 4.0
7.2. Audyt 4.0 jako narzędzie systemu zarządzania jakością 4.0

8. W kierunku przemysłu 5.0 i społeczeństwa 5.0
8.1. Koncepcje przemysłu 4.0 i gospodarki 4.0
8.2. Wizja przyszłości - przemysł 5.0 i społeczeństwo 5.0

Podsumowanie

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-227-9723-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl