Dodano produkt do koszyka

Promocja

NOWE ZASADY SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. OCHRONA KONSUMENTÓW, OBOWIĄZKI PRZEDSIĘBIORCÓW

NOWE ZASADY SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. OCHRONA KONSUMENTÓW, OBOWIĄZKI PRZEDSIĘBIORCÓW

Wydawnictwo: INFOR

Cena: 59.00 zł 46.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8268-196-3


Seria: PORADNIK GAZETY PRAWNEJ 120 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

 

W najbliższym czasie przedsiębiorców czeka sporo istotnych zmian w zakresie sprzedaży przez internet i usług cyfrowych. Publikacja w czytelny sposób opisuje nowe wymagania, które wywierają znaczący wpływ na branżę handlu internetowego i którym powinni sprostać e-sprzedawcy.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Dyrektywa Omnibus (2019/2161), czyli uzasadnienie podjęcia działań
harmonizacyjnych
1.1. Sposób implementacji dyrektywy Omnibus do prawa krajowego

2. Zmiany w prawie krajowym wynikające z implementacji dyrektywy
Omnibus
2.1. Wyszukaj hasło: "Zmiany w sprzedaży internetowej a OMNIBUS"
- plasowanie ofert w sieci, czyli co?
2.1.1. Parametry plasowania, czyli jak działa ranking?
2.1.2. Adresaci obowiązku przedstawienia informacji o plasowaniu
2.1.3. Plasowanie jako nieuczciwa praktyka rynkowa
2.2. Obowiązki informacyjne przedsiębiorców przed zawarciem umowy
2.2.1. Dostosowanie ceny w oparciu o automatyczne podejmowanie
decyzji
2.2.2. Nowe środki komunikacji online
2.3. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za zgodność świadczenia z umową
2.4. Usługi cyfrowe i towary z elementami cyfrowymi
2.5. Obowiązki dostawców internetowych platform handlowych
2.5.1. Obowiązek wskazania statusu sprzedawcy
2.5.2. Obowiązek poinformowania konsumentów o braku zastosowania
przepisów konsumenckich
2.5.3. Obowiązek poinformowania o podziale obowiązków i wskazanie,
kto jest odpowiedzialny za przestrzeganie praw konsumenta
2.5.4. Obowiązek poinformowania o plasowaniu ofert
2.6. Dane osobowe jako przedmiot obrotu na rynku cyfrowym
2.7. Wpływ opinii i rekomendacji na zachowania konsumenckie
2.8. Obniżka cen, organizowanie promocji a obowiązki informacyjne
przedsiębiorców
2.8.1. Jak powinna wyglądać informacja o obniżeniu ceny?
2.8.2. Jakie sankcje obejmują przedsiębiorców w przypadku naruszenia
przepisów o obniżeniu ceny?
2.9. Inne zmiany wprowadzone dyrektywą Omnibus
2.9.1. Produkt, plasowanie, internetowa platforma handlowa
i dostawca internetowej platformy handlowej
2.9.2. Sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa
2.9.3. Odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
lub na odległość
2.9.4. Rezygnacja z formularza odstąpienia
2.9.5. Zakaz zawierania umów o świadczenie usług finansowych
podczas pokazów i wycieczek
2.9.6. Produkty podwójnej jakości
2.10. Ryzyka braku dostosowania się przedsiębiorców do przepisów

3. Dyrektywa cyfrowa i towarowa, czyli uzasadnienie podjęcia działań
harmonizacyjnych
3.1. Poziom harmonizacji dyrektywy cyfrowej i towarowej
3.2. Sposób implementacji dyrektywy cyfrowej i towarowej do prawa
krajowego
3.3. Dyrektywa cyfrowa i zakres jej zastosowania
3.4. Umowa o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
3.4.1. Obowiązki przedsiębiorcy związane z realizacją umowy
o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych
3.4.1.1. Obowiązek dostarczenia treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej
3.4.1.2. Obowiązek zapewnienia zgodności treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej z umową
3.4.1.2a. Subiektywne wymogi zgodności z umową
3.4.1.2b. Obiektywne wymogi zgodności z umową
3.4.1.3. Obowiązek informowania i dostarczania aktualizacji
3.4.1.4. Obowiązek dostarczenia treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej w najnowszej dostępnej wersji
3.4.1.5. Obowiązek w zakresie integracji treści cyfrowych lub
usługi cyfrowej
3.4.1.6. Obowiązek doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej do zgodności z umową
3.4.1.7. Obowiązek dokonywania zmian i poinformowania
konsumenta o zmianie treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej dostarczanej konsumentowi
3.5. Odpowiedzialność przedsiębiorcy a prawa osób trzecich
3.6. Wyłączenie odpowiedzialności przedsiębiorcy za brak zgodności
z umową
3.7. Środki ochrony prawnej przysługujące konsumentowi
3.7.1. Środki ochrony prawnej w przypadku niedostarczenia treści
cyfrowych lub usługi cyfrowej
3.7.2. Środki ochrony prawnej przysługujące w przypadku braku
zgodności z umową
3.7.3. Obowiązki przedsiębiorcy po rozwiązaniu umowy (odstąpieniu
od umowy)
3.7.4. Okres odpowiedzialności przedsiębiorcy
3.7.5. Roszczenia regresowe
3.8. Dyrektywa towarowa i zakres jej zastosowania
3.9. Obowiązki przedsiębiorcy związane ze sprzedażą towarów z elementami
cyfrowymi
3.10. Rękojmia i gwarancja konsumencka
3.11. Do jakich umów będzie miała zastosowanie zgodność z umową
3.12. Kiedy towar jest zgodny z umową
3.12.1. Przesłanki wyłączające odpowiedzialność sprzedawcy za brak
zgodności towaru
3.12.2. Niezgodność towaru z umową a montaż towaru
3.12.3. Okres odpowiedzialności sprzedawcy za brak zgodności towaru
z umową
3.12.4. Domniemanie braku zgodności z umową
3.12.5. Środki ochrony prawnej przysługujące konsumentowi z tytułu
niezgodności towaru z umową
3.12.6. Oświadczenie gwarancyjne przedsiębiorcy zawarte w reklamie
3.13. Ryzyka braku dostosowania biznesu do dyrektywy cyfrowej
oraz towarowej

4. Podsumowanie

Kod wydawnictwa: 978-83-8268-196-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl