Dodano produkt do koszyka

Promocja

MODELE BIZNESOWE PRZEDSIĘBIORSTW ZWIĄZANE Z FUNKCJONOWANIEM ELEKTROWNI WIATROWYCH W POLSCE

MODELE BIZNESOWE PRZEDSIĘBIORSTW ZWIĄZANE Z FUNKCJONOWANIEM ELEKTROWNI WIATROWYCH W POLSCE

KATARZYNA A. JABŁOŃSKA-PRZYWECKA

Wydawnictwo: FUNDACJA NA RZECZ CZYSTEJ ENERGII

Cena: 53.90 zł 48.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66264-67-0

381 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2020

Monografia stanowi aktualne, interesujące i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest bardzo istotna w kontekście problematyki ochrony środowiska i poprawy konkurencyjności sektora energetycznego.
Na odpowiednią jakość naukową i wysoką wartość poznawczą przedstawionych rozważań wpływ ma szeroki zakres przeprowadzonych badań własnych, popartych dobrym rozeznaniem podstaw teoretycznych. Niniejsza monografia może być nie tylko inspirującą lekturą dla badaczy energetyki odnawialnej, ale także może stać się pomocnym narzędziem dla przedsiębiorstw tworzących bądź modyfikujących swoje modele biznesowe w zakresie energetyki wiatrowej.
Z recenzji prof. US dra hab. Wojciecha Drożdża

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Model biznesowy jako narzędzie przewagi konkurencyjnej
1.1. Model biznesowy i zasady jego kształtowania
1.1.1. Przesłanki tworzenia modeli biznesowych
1.1.2. Definicje modeli biznesowych
1.1.3. Klasyfikacja modeli biznesowych
1.1.4. Narzędzia wykorzystywane do analizy modeli biznesowych
1.2. Rola modeli biznesowych w kształtowaniu źródeł przewag konkurencyjnych
przedsiębiorstw
1.2.1. Model biznesowy w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem.
1.2.2. Innowacje w modyfikacjach modeli biznesowych

Rozdział 2. Uwarunkowania regulacyjne funkcjonowania sektora
elektroenergetycznego w Unii Europejskiej
2.1. Uwarunkowania polityczno-prawne w Unii Europejskiej
2.1.1. Regulacje prawne wobec zmian klimatu
2.1.2. Reformy własnościowe w elektroenergetyce
2.1.3. Prawne uregulowania integracji wewnętrznego rynku energii w ramach
Unii Europejskiej
2.2. Uwarunkowania techniczno-technologiczne w Unii Europejskiej
2.2.1. Bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej
2.2.2. Nowoczesne rozwiązania sieciowe
2.3. Uwarunkowania środowiskowo-zasobowe w Unii Europejskiej
2.3.1. Regulacje norm środowiskowych
2.3.2. Zasoby surowców energetycznych oraz koszty ich wydobycia

Rozdział 3. Uwarunkowania organizacji i funkcjonowania rynku
energii w Polsce
3.1. Sektor elektroenergetyki w Polsce wobec integracji z Unią Europejską
Uwarunkowania polityczno-prawne
Uwarunkowania techniczno-technologiczne i środowiskowo-zasobowe
3.2. Rynek energii w Polsce i jego zmiany w wyniku wzrostu generacji z odnawialnych źródeł energii
Czynniki cenotwórcze rynku energii
Zmiany w funkcjonowaniu rynku energii wywołane wzrostem generacji z odnwialnych źródeł energii
3.3. Podsektor wytwórczy energii elektrycznej i energetyka wiatrowa w Polsce
3.3.1. Układ strukturalny podmiotów podsektora wytwórczego energii elektrycznej w Polsce
3.3.2. Analiza konkurencyjności w podsektorze wytwórczym
3.3.3. Energetyka wiatrowa jako element podsektora wytwórczego energii elektrycznej

Rozdział 4. Cechy i odmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw
w energetyce wiatrowej na tle sektora elektroenergetyki
4.1. Konfiguracja biznesowa sektora elektroenergetycznego
4.2. Rodzaje modeli biznesowych przedsiębiorstw w energetyce wiatrowej
4.2.1. Grupa energetyczna
4.2.2. Wirtualna elektrownia
4.2.3. Przedsiębiorstwo usług energetycznych (ESCO)
4.2.4. Klaster energii
4.2.5. Model partycypacyjny
4.2.6. Przedsiębiorstwo multienergetyczne
4.2.7. Spółdzielnia energetyczna
4.3. Kierunki zmian modeli biznesowych przedsiębiorstw w energetyce wiatrowej

Rozdział 5. Badanie i ocena spójności schematów modeli biznesowych przedsiębiorstw podsektora energetyki wiatrowej
5.1. Cechy modeli biznesowych związanych z energetykę wiatrową
5.2. Ocena spójności modeli biznesowych z trendami zmian rynku energii

Zakończenie

Załączniki

Bibliografia

Spis rysunków

Spis wykresów

Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-66264-67-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl